تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۱۰۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب رتبه برتر کمیته امداد خوزستان در جشنواره شهید رجایی
 کمیته امداد خوزستان در ارزیابی عملکرد در شاخص های اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان رتبه اول را کسب کرد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه جشنواره استانی شهید رجایی با هدف ارزیابی و تقدیر از عملکرد دستگاه های برگزیده اجرایی  برگزار شد گفت: در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی جشنواره کمیته امداد خوزستان در بین 64 دستگاه اجرایی استان رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
وی افزود: این جشنواره که به‌منظور تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر استان برگزار شد، از کمیته امداد خوزستان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد به‌عنوان دستگاه برتر در راستای تعامل و تأثیرگذاری و کیفیت فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم تجلیل به عمل آمد.
شیبه با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی با شعار "افزایش اعتماد عمومی با ارتقای فرهنگ سازمانی، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک" هرساله با متولی گری سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود افزود : انتخاب دستگاه‌های برتر از بین سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بعد شاخص‌های عمومی ‌و اختصاصی کسب نمایند، صورت می گیرد.
شیبه ادامه داد: کمیته امداد خوزستان در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه برتر معرفی و از تلاش‌ ها و اقدامات اثربخش کارکنان این نهاد فرهنگی تجلیل و از سوی استاندار خوزستان با دریافت تندیس و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان حرکت هدفمند و دقیق در مسیر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به‌عنوان مهم‌ترین فعالیت این نهاد در دستورکار قرار افزود کسب این رتبه برتر را حاصل زحمات تمامی امدادگران پرتلاش در حوزه‌های مختلف استان دانست.
:
:
:
آخرین اخبار