تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۲۱۰۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت - ذوب آهن، جدال تفکر برزیلی و ایتالیایی
 هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با دیدار ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان سه‌شنبه یازدهم آذرماه پیگیری می شود.

 در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس شاگردان سیدسیروس پورموسوی میزبان ذوب‌آهن اصفهان هستند، زردپوشان آبادانی پس از یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی برابر شهر خودرو مشهد امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان رحمان رضایی جمع امتیازات خود را به عدد هفت برسانند.

نبرد تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان از آن جهت حائز اهمیت است که هر ۲ تیم می‌خواهند با کسب برد در این بازی خود را به قافله تیم‌های بالای جدولی نزدیک و شرایط خود در جدول را بهبود بخشند.

شاگردان رحمان رضایی در ذوب‌آهن در سه بازی اخیر پیروز نشدند و در سه بازی خود در برابر حریفان  متوقف شدند، این تیم در حالی به مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود که نیاز شدیدی به کسب هر سه امتیاز دارد زیرا در صورت شکست ممکن است به پایین جدول سقوط کند.

در سوی دیگر میدان شاگردان سیدسیروس پورموسوی با روحیه بالا پس از کسب یک امتیاز برابر شهر خودرو در مشهد میزبان ذوب‌آهن اصفهان است و در تلاش است تا با کسب سه امتیاز از این بازی شانس خود را برای صعود به رده‌های بالای جدول افزایش دهد.

تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان در بازی هفته قبل برابر شهر خودور مشهد و پیکان تهران متوقف شدند و هر ۲ تیم برای کسب سه امتیاز برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان پورموسوی در بازی آخر خود در برابر شهرخودرو مشهد نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

ذوب‌آهن اصفهان که در سه هفته گذشته نتایج چندان خوبی را کسب نکرده اکنون امیدوار است با تدبیر سرمربی خود نخستین پیروزی فصل خود را بدست آورد.

ذوب آهن کار سختی را مقابل صنعت‌نفت پیش‌رو دارد، آنها مقابل تیمی به میدان می‌روند که در خانه فوتبالی هجومی به نمایش می‌گذارد و از بازیکنان باکیفیت و زهرداری در فاز هجومی بهره می‌گیرد، صنعت‌نفت در فاز تهاجمی شرایط بسیار خوبی داشته و در ضد حملات بسیار زهردار و خطرناک ظاهر می‌شود.

شاید مهمترین نکته این دیدار حضور میلاد جهانی ستاره چند ساله صنعت‌نفت در ترکیب ذوب‌آهن اصفهان است بازیکنی که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان چند فصل اخیر آبادانی‌ها بود.

جدال اصلی این دیدار در خط میانی هر ۲ تیم خلاصه می‌شود جایی که طالب ریکانی و حکیم نصاری باید با قاسم حدادی‌فر و میلاد جهانی تقابل کنند، چهار بازیکنی که هم به لحاظ تکنیک و هم به لحاظ تجربه از وزنه‌های مهم صنعت‌نفت و ذوب‌آهن به شمار می‌روند.

اما امید مربیان صنعت‌نفت و ذوب‌آهن اصفهان به رضا خالقی‌فر و علی نبی‌زاده است ۲ مهاجمی که روی هوا و زمین خطرناک هستند و برای تمامی خط‌های دفاعی دردسر ساز خواهند بود.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی برابر ذوب آهن شرایط خاص خود را دارد زیرا این تیم در فاز هجومی تیمی قدرتمند است و باید مراقب مهاجمان زهردار این تیم باشیم.

مرتضی بچاری اظهار داشت: البته ذوب‌آهن در خط دفاعی شکننده ظاهر شده و از این نقطه ضعف برای رسیدن به سه امتیاز باید بهره ببریم.

وی افزود: حریف اصفهانی خود را بخوبی بررسی و آنالیز کردیم و امیدواریم بازیکنان در بازی تمامی تاکتیک‌های مرور شده در تمرین‌های اخیر را پیاده کنند تا به سه امتیاز مهم این دیدار دست یابیم.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: کسب سه امتیاز این بازی خانگی برای ما از هر چیزی مهمتر است ولی ذوب‌آهن هم برای کسب امتیاز در این دیدار تدارک ویژه‌ای دارد و باید در انتظار بازی زیبا و تماشاگر پسندی باشیم.

دیدار ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان ساعت ۱۳.۴۰ دقیقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار