تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۱۰۵۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امدادرسانی به مناطق آبگرفته شهرستان ماهشهر ادامه دارد
  فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: امدادرسانی به مناطقی از این شهرستان که در پی بارش شدید باران در شب گذشته دچار آبگرفتگی و مشکل شدند، ادامه دارد.

محسن بیرانوند  بیان کرد: شب گذشته شاهد بارش شدید باران در ماهشهر بودیم و بیش از ۱۰۰ میلیمتر در این منطقه بارندگی رخ داد، این حجم بارش باعث آبگرفتگی برخی نقاط این شهرستان از جمله شهرک شهید چمران و بندرامام (ره) شد.

وی گفت: آبگرفتگی بیشتر در مناطقی رخ داده است که سیستم لوله کشی انتقال آب های سطحی نداشتند و یا ساخت و ساز غیر مجاز انجام داده بودند و یا خانه ها در سطحی پایین تر از جاده ساخته شده اند که در مواردی هم آب وارد خانه‌های مردم شده است.

فرماندارماهشهر ادامه داد: از شب گذشته پمپ و دستگاه های مکنده آب در مناطق دچار آبگرفتگی نصب شده تا آب‌های سطحی جمع آوری شوند.

وی گفت: از دستگاه‌های امدادی همچون هلال احمر درخواست کمک کردیم و تاکنون برآوردی از میزان خسارت بارندگی به این شهرستان، انجام نگرفته است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان در شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارندگی در ماهشهر با ۱۰۷ میلیمتر ثبت شده است.

 سامانه بارشی که از پنجشنبه هفته گذشته وارد خوزستان شد تا فردا در استان فعال خواهد بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز سه شنبه هفته جاری وارد استان خواهد شد.

امروز یکشنبه با دستور اداره کل مدیریت بحران خوزستان ادارات چهار شهر اهواز، ماهشهر، رامشیر و امیدیه به دلیل آبگرفتگی معابر بر اثر بارش باران شب گذشته تعطیل شدند.

شهرستان بندر ماهشهر در جنوب خوزستان قرار دارد که شامل ۲ بخش ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار