تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۰۵۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل نساجی یک غایب دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم نساجی می‌رود.

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز دوشنبه دهم آذرماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل نساجی مازندران صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان در گفت و دو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار با تیم نساجی، سیروان قربانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم همچنین مجید محافظت کار مربی تیم به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت تیم بنشیند.

وی با بیان اینکه سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند گفت: تیم ما در هفته گذشته مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی کسب کرد و توانست مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کند. در بازی با نساجی به دنبال کسب امتیاز هستیم تا از این روش دل هواداران را شاد کنیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت با اشاره به اینکه تلاش می کنیم در مسابقات آینده بهتر ظاهر شویم و جایگاه خوبی از جدول را اختیار کنیم گفت: امیدواریم همچون فصل گذشته حمایت همه جانبه هواداران را داشته باشیم و بتوانیم پاسخ حمایت‌های آنها را با قرار گرفتن در جایگاه مناسبی از جدول، بدهیم.

حسنوند با بیان اینکه همواره به دنبال یک بازی جذاب و تماشاگرپسند به همراه کسب امتیاز هستیم افزود: در این فصل بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب تیم داریم که باانگیزه و جویای نام هستند و در دیدار با پرسپولیس این موضوع را به خوبی ثابت کردند.

 تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب سه امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته است.

دیدار تیم جای نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۱۰ روز ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود. نفتی‌ها از سه بازی گذشته خود سه تساوی کسب کرده‌اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار