تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۱۰۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان تشنه اولین برد در لیگ بیستم
 تیم های فولاد، نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر رو در روی حریفان قرار می گیرند.

هفته چهارم لیگ برتر از فردا (دهم آذرماه) به مدت ۲ روز برگزار می شود که در روز نخست مسابقات این هفته، فولاد با آلومینیوم اراک دیدار می کند و در روز پایانی رقابت های هفته چهارم، نفت مسجدسلیمان رو در روی نساجی قرار می گیرد و آبادانی ها به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

فولاد - آلومینیوم اراک

به گزارش ایسنا، فولاد که از سه هفته ابتدایی لیگ برتر به پنج امتیاز دست پیدا کرده است و از این تیم به عنوان یک مدعی یاد می شود، در هفته چهارم برای ماندن در کورس رقابت به دنبال برد در دیدار با آلومینیوم اراک، تیم تازه لیگ برتری شده، است. دیداری که اگر فولاد با سه امتیاز زمین را ترک کند و رقبایش در این هفته لغزش داشته باشند، می تواند تیم اهوازی را به صدر جدول ببرد.

اراکی ها هم که در هفته سوم لیگ به اولین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کردند، به دنبال تداوم نتیجه گیری هستند و مطمئنا تیم دست و پا بسته ای مقابل فولاد نخواهند بود. رقابت این تیم تازه لیگ برتری شده و فولادی که سابقه قهرمانی در لیگ و حضور در آسیا را دارد، می تواند دیدنی باشد.

فولاد از ساعت ۱۶:۳۵ فردا، دهم آذرماه میزبان شاگردان رسول خطیبی است.

نساجی – نفت مسجدسلیمان

به گزارش ایسنا، نفتی ها با یک تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر و فینالیست آسیا پا به بازی در هفته چهارم می گذارند. نفت همچون فصل گذشته که بیشترین تساوی در لیگ برتر را کسب کرد، در سه هفته ابتدایی لیگ بیستم نیز همان روند را در پیش گرفته و به سه تساوی دست پیدا کرده است. نفت در حالی موفق به توقف تیم هایی چون تراکتور و پرسپولیس تا این جای لیگ شده که این تیم ها باتوجه به هزینه ای که برای آن ها شده و مهره های در اختیار، جزو مدعیان قهرمانی هستند.

شاگردان حسینی این هفته باید رو در روی نساجی یکی از تیم های خوب و چهار امتیازی لیگ قرار بگیرند. دیداری که نفت در آن به شدت به دنبال اولین برد خود در لیگ بیستم و صعود در جدول رده بندی است.

نفت از ساعت ۱۶:۱۰ روز سه شنبه این هفته در دیداری خارج از خانه رو در روی نساجی قرار می گیرد.

نفت آبادان – ذوب آهن

 شاگردان پورموسوی که تا این جای لیگ به چهار امتیاز دست پیدا کرده اند، در هفته چهارم به دنبال دومین برد خود در لیگ بیستم مقابل ذوب آهن رحمان رضایی هستند تا با لغزش تیم های بالاسری خود در جدول صعود داشته باشند. نکته قابل تامل در نفت نیز حضور طالب ریکانی با انگیزه و گلزن در ترکیب این تیم است. ریکانی با تجربه که تاکنون سه گل برای طلایی پوشان آبادانی وارد دروازه حریفان کرده و اکنون با گادوین منشای گل گهر در رقابت برای آقای گلی است، می تواند برگ برنده پورموسوی در لیگ بیستم باشد.

در آن سوی میدان نیز رحمان رضایی برای کسب اولین برد خود با اصفهانی بسیار انگیزه دارد و مطمئنا این دیدار برای هیچ یک از دو تیم خوزستانی و اصفهانی که به دنبال اثبات شایستگی‌های خود هستند، آسان نخواهد بود.

نفت آبادان از ساعت ۱۶:۴۰ روز سه شنبه، یازدهم آذرماه میزبان ذوب آهن است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار