تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۲۱۰۵۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی از مردم اهواز در محکومیت ترور شهید فخری زاده تجمع کردند
 جمعی از مردم اهواز شنبه شب در محکومیت ترور شهید فخری زاده در حرم حضرت علی ابن مهزیار این شهر تجمع کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد  نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع این افراد گفت: دشمنان می دانند که تنها قدرتی که از این پس کلامش در جهان می تواند نفوذ داشته باشد، مرجعیت شیعه است به همین دلیل همواره برای آسیب زدن به شیعیان و مرجعیت در حال توطئه هستند.

وی افزود: رژیم  صهیونیستی تا مدتی پیش شعار نیل تا فرات سر می داد اما دیواری به دور خود کشیده و نمی تواند حتی امنیت خود را حفظ کند.

وی اظهار داشت: از زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد حتی یک وجب به موقعیت جغرافیایی آن ها اضافه نشده و بخشی از زمین های تصاحب شده را نیز به صاحبان اصلی‌اش بازگردانده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز دشمن متوجه شده که هیچگاه نمی تواند در مقابل امامین انقلاب و مرجعیت شیعه و در راس آن ها ولایت فقیه  پیروز شود.

وی تصریح کرد: جسارت های آن ها به امامین انقلاب و شیعیان تنها از روی ناامیدی و ضعف است اما نفوذ منطقه ای ایران اسلامی آن ها را فلج کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: تا زمانی که دشمن درون انسان ها را به اسارت خود در نیاورده باشد نمی تواند موفقیتی حاصل کند.

وی گفت: اکنون اگر تمامی قدرت‌های استکباری، نظام سلطه و شرق و غرب عالم مانند جنگ تحمیلی همه دست به دست هم بدهند، نمی توانند یک وجب از خاک ایران اسلامی را اشغال کنند مگر اینکه به کمک تعدادی خائن و نفوذی بتوانند آسیبی به کشور وارد کنند .

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که حدود یکصد نفودی به دستگاههای تصمیم گیری تراز بالای کشور نفوذ کرده اند و اگر امروز می بینیم که مردم به سختی خود را اداره می کنند به همین دلیل است.

وی افزود: دشمن پیاده نظام خود را برای تصرف خط مقدم وارد میدان کرده اما هشت سال دفاع مقدس به مردم درسی را آموخت که سخت‌ترین شرایط هم نمی تواند آن ها را از پای در بیاورد. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تاکید کرد: اگرچه رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده را به شهادت رساند اما امید است به زودی سرداران سپاه پاسخی کوبنده و موشکی را به آن ها بدهند تا دل مردم آرام گیرد. 

وی تصریح کرد: ملت شریف ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس در کنار رهبر خود مقابل دشمن بعث ایستادگی کرد و خم به ابرو نیاورد و پس از آن نیز در کنار ولایت فقیه ایستاده اند و از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

تجمع اعتراضی ضدصهیونیستی جمعی از دانشجویان، نخبگان و طلاب خوزستان در محکومیت شهادت شهید فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی کشور شامگاه شنبه در محل حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار