تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۱۰۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امدادرسانی به ۷۲۹ فرد گرفتار در آبگرفتگی خوزستان
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران هلال احمر به ۷۲۹ فرد گرفتار در آبگرفتگی متاثر از بارش شدید باران در استان خوزستان امداد رسانی کردند.

دکتر علی خدادادی شنبه با بیان اینکه این امدادرسانی در یک هفته گذشته در شهرستان‌های ایذه، مسجدسلیمان، هفتکل ،شوشتر و باغملک انجام گرفته است افزود: با توجه به تداوم بارندگی در استان خوزستان تیم های امدادی جمعت هلال احمر همچنان در حالت آماده باش بسر می برند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه ۱۵ تیم عملیاتی این امدادرسانی ها را انجام دادند افزود: از سوی هلال احمر اقلامی شامل ۵۰۲ تخته پتو ،۳۵۵ تخته موکت ،۶۶۳ کیلوگرم نایلون پوششی و ۲۶ تخته چادر همچنین اقلام غذایی و بهداشتی بین افراد آسیب دیده از سیلاب و باران توزیع شد.

وی ادامه داد: ۱۳۳ نفر نیز در این مدت در مناطق امن اسکان داده شدند و ۹ واحد مسکونی روستایی در شهرستانهای ایذه و باغملک تخریب شد.

بارش باران شدید به صورت متناوب از ابتدای آذر ماه جاری در اکثر مناطق استان خوزستان آغاز شده است.

همچنین یک سامانه بارشی جدیداز روز پنجشنبه هفته گذشته در خوزستان فعال شده است که طبق اعلام اداره کل هواشناسی این سامانه تا دوشنبه هفته جاری در منطقه فعال است.

اداره کل مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر با فعالیت این سامانه بارشی هشدار دادند.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ریاحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
جناب دکتر خدادادی،اقلام خوراکی که تاریخ دهم آذر توزیع کردید تاریخ مصرف گذشته هستند شما بررسی کنید،اگر غیر از این بود بنده پاسخگوی شما خواهم بود،آخه چه فکری کردید
:
:
:
آخرین اخبار