تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۲۱۰۴۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال یک غایب دارد
  تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب کاپیتان سرشناس خود به مصاف تیم آلومینیوم اراک در هفته چهارم لیگ می‌رود.

 با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، این تیم در بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک، ایوب والی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب این بازی ندارد.

والی به تازگی به جمع بازیکنان فولاد اضافه شده و تمرینات سبک را شروع کرده است، این مدافع فولاد فصل گذشته یکی از گلزن ترین بازیکنان سرخپوشان بود.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند، فولادی ها برای گرفتن سه امتیاز از این دیدار آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستند.

شاگردان نکونام در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانند صدر جدول را اختیار کنند هر چند کار دشواری در پیش دارند.

فولادی ها برای اولین بار به مصاف تیم آلومینیوم تازه پیوسته به لیگ برتر می روند. تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است.

تیم فولادخوزستان از ساعت ۱۶:۳۵ روز دوشنبه دهم آذرماه به مصاف نماینده اراک خواهد رفت. فولاد و آلومینیوم در حال حاضر با کسب پنج و یک امتیاز در مکان های چهارم و پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

پیام تسلیت باشگاه فولاد خوزستان در پی شهادت دانشمند صنعت دفاعی ایران 

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پیامی با محکوم کردن اقدام تروریستی علیه دانشمند صنعت دفاعی ایران شهادت محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است، بار دیگر دست شیطان از آستین استکبار جهانی بیرون آمد و چهره‌ی پلید رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را نمایان کرد. ترور ناجوانمردانه دانشمند صنعت دفاعی کشورمان به دست مزدوران، نشان از عجز و ناتوانی دشمن قسم‌ خورده‌ی انقلاب اسلامی ایران دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان وظیفه خود می داند شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و همچنین خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار