تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۱۰۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جوان‌گرایی در دستور کار تیم وزنه برداری ملی‌حفاری قرار دارد
 سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری گفت: برای حضور در فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری کشور، با قراردادن جوان‌گرایی در دستور کار تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

فراز رامهرمزی اظهار داشت: حدود ۲۰ روز قبل تمرینات را آغاز کردیم و وزنه برداران تیم اکنون در شرایط خوبی قرار دارند، تیم ملی حفاری در رده سنی بزرگسالان و جوانان در لیگ برتر کشور حضور منسجمی خواهد داشت.

وی افزود: قبل از شروع تمرینات، بچه های ما به دلیل تعطیلی ۶ ماهه سالن‌ها، تمرینات منظمی نداشتند که این موضوع قدری به تیم ها آسیب می زند. در کل تمریناتمان را با رعایت پروتکلهای بهداشتی و تعداد محدودی آغاز کردیم و اکنون در وضعیت خوبی قرار داریم.

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری گفت: ما با یک تیم نسبتا جوان راهی مسابقات می شویم و دراین مسیر از ورزشکاران بومی و مستعد استان بهره می‌بریم. رضا دهدار، ابوالفضل جمعه پور و احمد فرجی سه ملیپوش تیم ما هستند و در بقیه اوزان از چند وزنه بردار بومی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: سال گذشته در حالی که شانس نایب قهرمانی را داشتیم، عنوان سوم مسابقات را کسب کردیم اما امسال تلاش میکنیم مقام بهتری کسب کنیم. درصد بالاتری از تیم جوانان ملی‌حفاری متشکل از وزنه‌برداران بومی است، ضمن این‌که بیشتر نفرات تیم بزرگسالان ما از ورزشکاران استان هستند. در مجموع تلاش داریم وزنه‌برداران مستعدی که بتوانند حرف برای گفتن داشته باشند را حمایت کنیم.

رامهرمزی گفت: تیم وزنه برداری ملی حفاری چهار عنوان قهرمانی در لیگ ‌برتر کشور و هفت عنوان قهرمانی آسیا-آفریقا را در کارنامه دارد و یکی از باشگاههای حرفه ای وقدیمی در لیگ ایران به حساب می آید که در این فصل با توجه به سیاست های باشگاه، اسکلت تیم بر حسب جوانان شایسته و وزنه برداران بومی بسته شده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی از خود در لیگ به جا بگذاریم و از نام وزنه برداری خوزستان در کشور دفاع کنیم. اهمیت وزنه برداری خوزستان در کشور بر کسی پوشیده نیست و حضور سه تیم از خوزستان در لیگ برتر دلیل قاطعی بر این واقعیت است.

به گزارش ایرنا هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری کشور از روز  ۱۸ آذرماه به مدت سه روز به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار