تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۱۰۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی محل انتقال سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس
 فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای دو عملیات موفقیت آمیز دریابانان ماهشهر ‌علیه قاچاقچیان و کشف ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.

 سردار لطفعلی پاکباز ‌در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی، طی دو عملیات موفق به شناسایی محل انتقال سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس شدند.

وی افزود: ماموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل در منطقه "خور دورق" و "خور زهره؛"  63 هزار لیتر سوخت قاچاق را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج بارگیری شده بود کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینکه قاچاقچیان از محل متواری شدند و تلاش مرزبانان برای دستگیری آنها ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 189 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردار پاکباز در پایان خاطرنشان کرد: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه های ملی و ایجاد مشاغل کاذب نظیر قاچاق می شود که طبعات جبران ناپذیر اجتماعی به همراه دارد از همین رو مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار