تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۱۰۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
 جعفر سلمانی بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که بازی های درخشانی برای زردپوشان ارائه داد، به تیم‌ پورتیموننزه پرتغال پیوست.

حضور یک بازیکن خوزستانی در لیگ پرتغال

جعفر سلمانی بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که بازی های درخشانی برای زردپوشان ارائه داد، به تیم‌ پورتیموننزه پرتغال پیوست.

سلمانی که اکنون ۲۳ سال دارد با قراردادی ۲ ساله به این تیم اضافه شد تا شانس حضورش در تیم ملی بیشتر شود.

هدایت تیم‌ پورتیموننزه که در سطح اول فوتبال پرتغال قرار دارد، برعهده پائولو سرجیو سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان است. 

برنامه دیدار نمایندگان خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از روز دوشنبه ۱۰ آذرماه آغاز می شود که تیم های فولاد و نفت آبادان در خانه و تیم نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه مقابل حریفان صف آرایی می کنند.

در این هفته تیم فولاد خوزستان از ساعت ۱۶:۳۵ روز دوشنبه دهم آذرماه در اهواز به مصاف تیم آلومینیوم اراک می رود همچنین تیم نفت آبادان روز سه شنبه از ساعت ۱۶:۴۰ میزبان تیم ذوب آهن خواهد بود.

تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در این پیکارها روز سه شنبه دهم آذرماه از ساعت ۱۶:۱۰ میهمان تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است. نفتی ها تاکنون از سه بازی گذشته خود سه تساوی کسب کردند.

تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب پنج، چهار و سه امتیاز در مکان های چهارم، دهم و دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته اند.

پیروزی تیم فوتبال نفت آبادان در یک بازی دوستانه

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دیدار دوستانه مقابل حریفش به برتری رسید.

تیم صنعت نفت آبادان در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم عمران نیروی اندیمشک رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

حیکم نصاری و حسین حاجیوند ۲ گل‌ نفت را در این دیدار به ثمر رساندند. نفت آبادان یازدهم آذرماه در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در خانه به مصاف ذوب آهن می رود.

برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان در ۲ گروه ۹ تیمی

رقابت های لیگ برتر فوتبال خوزستان در سال جاری با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه ۹ تیمی برگزار می شود.

تیم‌های شرکت کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتبال استان تا روز دوشنبه ۱۰ آذرماه فرصت دارند که نسبت به اعلام آمادگی و تحویل مدارک برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

در گروه الف این پیکارها تیم های شاهین اهواز، استقلال زیدون، جنوب سوسنگرد، پرسپولیس ویس، گسترش قلعه‌تل، ارگان بهبهان، شهداء دوکوهه اندیمشک، پارسیان شوشتر و آبی‌پوشان حمیدیه حضور دارند همچنین در گروه ب تیم های پرسپولیس شوش، بهمئی رامهرمز، نویددانه رامهرمز، شهرداری بندرامام، ایرانمهر خرمشهر، آنزان ایذه، استقلال جوان سوسنگرد، سرخابی صیدون و پولاداکسین ایذه با هم به رقابت می پردازند.

فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در فاصله چند هفته مانده تا پایان بازی‌ها متوقف شد و تیم فرهنگ رامهرمز که صدرنشین جدول بود به عنوان تیم قهرمان و نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور معرفی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار