تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۱۰۴۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ کشتی به تعویق می‌افتاد، بهتر بود
 سرمربی تیم کشتی فرنگی آریوبرزن بهبهان با بیان این‌که شرایط تمرین در ماه‌های گذشته برای همه تیم‌ها بسیار سخت بود، گفت: به نظرم اگر در شرایط کنونی که کرونا شدت گرفته است، برگزاری لیگ را به تعویق می‌انداختند بهتر بود.

روح‌الله دهملایی اظهارکرد: تیم آریوبرزن متشکل از جوانانی است که قصد خودی نشان دادن در کشتی را دارند. هدف ما نیز حمایت از همین جوانان به ویژه کسانی که کمتر دیده شده‌اند، بوده است. حقیقتا تیم ما از لحاظ مهره با سایر تیم‌های لیگ قابل قیاس نیست زیرا ۹۹ درصد تیم آریوبرزن را جوانان تشکیل می‌دهند. ضمن این‌که تیم ما یک تیم مردمی است و تیم ما با کمک‌های مردمی و حمایت بهبهانی‌ها وارد لیگ برتر شده است.

وی در خصوص برگزاری لیگ در شرایط کرونایی نیز عنوان کرد: شرایط تمرین و حتی برگزاری مسابقه در ماه‌های گذشته برای همه تیم‌ها بسیار سخت بوده است و به نظرم اگر در شرایط کنونی که کرونا شدت گرفته است، برگزاری لیگ را به تعویق می‌انداختند، بهتر بود.

سرمربی تیم کشتی آریوبرزن بهبهان ادامه داد: قبل از شروع لیگ، تمرینات تیم‌ در شرایط فضای باز به صورت بدنسازی و هوازی انجام می‌شد و نتیجه تست همه کشتی‌گیران ما منفی بوده است.

وی درباره حمایت مدیران باشگاه از کشتی‌گیران، گفت: حقیقتا کاری از دست باشگاه برنمی‌آید زیرا از نظر مالی دست باشگاه بسته است و حتی برای ایاب و ذهاب هم مشکلاتی وجود دارد اما مسئولان استانی به ما قول‌هایی دادند که امیدوار هستیم به دست ما برسد تا بتوانیم به کشتی‌گیرها و کادر فنی مقداری کمک کنیم.

دهملایی ادامه داد: از مسئولان اداره‌کل ورزش استان به ویژه آقای حیدری انتظار بیشتری داشتیم اما حمایتی از تیم ما نشد. با توجه به این‌که سه سال در لیگ دسته یک قهرمان شدیم و به لیگ برتر راه پیدا کردیم، حداقل به عنوان نماینده استان کمکی به تیم آریوبرزن نشد.

وی درباره شرایط کیفی لیگ هم عنوان کرد: تیم‌های بسیار خوبی در لیگ با ما هم‌گروه هستند. از جمله تیم‌های استان خودمان یعنی سینا صنعت ایذه و فولاد اکسین اهواز که سابقه قهرمانی دارند. سایر تیم‌های گروه نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و گروه خوبی داریم و این نیز برای کشتی‌گیران ما تجربه خوبی خواهد بود. البته هدف ما مطرح کردن کشتی‌گیران کم‌نام و نشان و جوان است. همان‌طور که سال گذشته بیشتر کشتی‌گیران تیم ما را تیم‌های خوب به خدمت گرفتند و توانستند پدیده باشند. در حقیقت تیم ما در حال ارائه کشتی‌گیران خوب و جوانان مستعد به ورزش کشتی کشور است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی آریوبرزن بهبهان در پایان با بیان این‌که شرایط اقتصادی اصلا خوب نیست و کرونا مزید بر علت شده است، گفت: انتظار می‌رود مسئولان توجه بیشتری به تیم‌های بومی و با استعداد داشته باشند زیرا در حال حاضر شرایط کار برای چنین تیم‌هایی بسیار سخت شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار