تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۱۰۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنچ مصدوم و یک کشته در ۲ سانحه رانندگی در خوزستان
  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۲ سانحه تصادف صبح امروز شنبه در جاده اهواز- اندیمشک پنج مصدوم و یک کشته برجای گذاشتند.

ابراهیم قنبری بیان کرد: در یکی از این سانحه‌های رانندگی بر اثر واژگون شدن خودروی سمند در جاده اهواز- اندیمشک چهار نفر مصدوم شدند.

وی گفت: این خودرو به دلیل سرعت بالا واژگون و چهار مصدوم در آن حبس شده بودند که برای امدادرسانی به این حادثه سه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام شدند و با ابزارهای تخصصی سرنشینان را از خودرو خارج کرده و به اورژانس تحویل دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به سانحه رانندگی دیگر ادامه داد: همچنین صبح امروز واژگونی تریلر در جاده اهواز- اندیمشک باعث کشته شدن یک نفر از سرنشینان و مصدوم شدن سرنشین دیگر شد.

قنبری با اشاره به اعزام سه خودروی امدادی برای این حادثه افزود: در این سانحه راننده که مردی ۴۰ ساله بود جان خود را از دست داد و سرنشین مصدوم نیز به اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: به دلیل بارش باران جاده ها لغزنده هستند لذا از راننده ها تقاضا می شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند ضمن اینکه با توجه به محدودیت های کرونایی توصیه می شود تا جای امکان از تردد در مسیرها خودداری کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار