تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۲۱۰۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختلال در مسیر تردد چند روستای اندیکا
بارندگی شدید، مسیر تردد به چندین روستای شهرستان اندیکا را دچار مشکل کرده است.
 امراله نوذری سرپرست فرمانداری شهرستان اندیکا امشب  ضمن تکذیب مسدود شدن راه ارتباطی ۳۰ روستا در این شهرستان، اظهار کرد: مسیر ارتباطی برخی مناطق صعب العبور که از قبل جاده دسترسی مناسبی نداشتند دچار آبگرفتگی و اختلال در تردد شد که در حال پیگیری و رفع مشکل هستیم‌ و به دلیل حجم بالای بارش، تردد در برخی از این روستاها به سختی انجام می شود ولی تردد به طور کامل در این مناطق مسدود نمی باشد. 

سرپرست فرمانداری اندیکا ادامه داد: هم اکنون پل دره شیرون واقع در بخش چلو که جهت احداث توسط پیمانکار امور عشایر گودبرداری شده بود مسدود می باشد که راه ارتباطی حدود ۵ روستا می باشد؛ با توجه به در پیش بودن بارندگی‌های شدید طی روزهای آینده ، تا پایان بارش ها امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری اندیکا اظهار داشت: بارندگی هفته گذشته بی سابقه بوده است و بیش از ۱۷۰ میلی متر بارش در شهرستان به ثبت رسیده که باعث ریزش کوه در ۱۵۰ نقطه از مسیرهای ارتباطی شهرستان شده بود و با همکاری دستگاه های مختلف توانستیم ریزش برداری کنیم.

نوذری در پایان گفت: با توجه به در پیش بودن بارش‌های شدید طی دو روز آینده ، امروز جمعه سومین جلسه مدیریت بحران شهرستان را برگزار کردیم و به تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با هر گونه مشکل در شهرستان اعلام آماده باش داده ایم و مدیران تا اطلاع ثانوی حق خروج از شهرستان را ندارند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار