تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۱۰۴۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی پرسپولیس: امکانات موجود در مسجدسلیمان برای بازی کافی نیست
  مربی تیم فوتبال پرسپولیس امکانات موجود در مسجدسلیمان را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر کافی ندانست و گفت: امیدوارم به این شهرستان رسیدگی شود.

 حمید مطهری پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهارداشت: تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان امکانات خیلی کمی در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه دوست دارم فوتبال مسجدسلیمان پیشرفت کند، افزود: من به دنبال بهانه نیستم ولی زیبنده مسجدسلیمان نیست که یک هتل نداشته باشد. 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما با یک شرایط سخت به مسجدسلیمان رسیدیم که این موضوع کار را برایمان خیلی سخت تر کرد؛ امیدوارم حداقل یک فرودگاه برای مسجدسلیمان در نظر بگیرند تا راحت به این شهر سفر کنیم.

وی درباره شرایط فنی تیمش گفت: با تعویض‌هایی که انجام دادیم، سعی کردیم حملات بیشتری انجام دهیم ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم؛ اگر ضربه پنالتی ما گل می‌شد روند بازی خیلی تغییر می‌کرد و تیم نفت از حالت بسته خارج می‌شد. 

مطهری اظهارداشت: یک مقدار کار را خودمان سخت کردیم ولی بچه‌ها زحمت کشیدند که باید به آنها خسته نباشید بگویم؛ ما حدود ۲۵ روز دیگر فینال آسیا را در پیش داریم و باید سیستم های مختلف را تست کنیم به همین دلیل تغییرات بسیاری در بازی امروز انجام دادیم.

وی افزود: در کل بازی خوبی ارائه دادیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم امیدوارم در ادامه راه بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار