تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۱۰۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس که عصر پنجشنبه با تساوی بدون گل به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم نفت مسجدسلیمان با تساوی در این بازی توانست به رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر برسد. همچنین تیم پرسپولیس با پنج امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

تیم نفت مسجدسلیمان که در آخرین مصاف با پرسپولیس تن به شکست داده بود، انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل این تیم در دیدار خانگی داشت؛ در آن طرف شاگردان گل محمدی که نمی‌خواستند بازنده بازی باشند به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به تهران برگردند.

با توجه به پیروزی دیگر مدعیان عنوان قهرمانی، این دیدار برای تیم پرسپولیس از اهمیت چندان زیادی برخوردار بود در سوی مقابل نفتی‌ها چون در خانه بازی می‌کردند شانس کسب امتیاز از این دیدار را داشتند. 

نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تاکنون ۶ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هر کدام یک برد کسب کردند همچنین چهار مصاف این تیم‌ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود.

پیش از انجام این دیدار مسئولان باشگاه به بازیکنان نفت مسجدسلیمان پاداش دادند تا با انگیزه بهتری بازی کنند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون تماشاگر است حدود ۷۰۰ هوادار متعصب تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه ها و پشت بام خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیش از شروع بازی همراه با مربی این تیم به داخل ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمد و به ارزیابی زمین این ورزشگاه پرداخت.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند.

ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه با ماسک و دستکش مخصوص از وضعیت ورزشگاه دیدن کردند.

سیروان قربانی بازیکن نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت همچنین سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که محرومیت بخشیده شد از روی نیمکت، تیمش را هدایت می کرد.

تعدادی از خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد.

روی نیمکت نفت مسجد سلیمان، سعید کریمی، عباس بوعذار، فرید بهزادی کریمی، عباس عسگری، فرهاد کرمانشاهی مجد، مهدی طهماسبی، مهدی ایزدی، مهدی نیایش پور و مهران امیری حضور دارند.

همچنین امید عالیشاه، محمد مهدی مهدیخانی، احسان پهلوان، محمد شریفی ، وحید امیری، علی شجاعی، آرمان رمضانی، محمد احسان حسینی و بوژیدار رادوشوویچ روی نیمکت پرسپولیس بودند.

در نیمه اول، توپ و میدان بیشتر در میانه میدان چرخید هر چند پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۳۸ بازی صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که سیامک نعمتی نتوانست دروازه نفتی‌ها را باز کند.

در پایان نیمه اول مجتبی خورشیدی در واکنش به اعتراضات نیمکت نفت مسجد سلیمان به یکی از اعضای کادر فنی این تیم کارت زرد نشان داد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نداشت از روی سکوهای تماشاگران تیمش را هدایت کرد.

در اواسط نیمه نخست، بارش باران آغاز و در ادامه شدیدتر شد که این موضوع روی کیفیت کار اثرگذار بود.

در پایان نیمه دوم بارش باران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان شدت بیشتری گرفت که این امر موجب شد تا بازیکنان لباس خود را در نیمه دوم تعویض کنند.

تعدادی از تماشاگران نفت مسجدسلیمان که از تپه‌های بیرون از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مشغول تشویق این تیم بودند با وجود بارش شدید باران دست از تشویق برنداشتند.

در این دیدار محمد بلبلی و میثم تهیدست از نفت مسجدسلیمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان با این تساوی پنج و سه امتیازی شده و در مکان پنجم و نهم رده بندی جای گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار