تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۱۰۳۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قیمت روز خودرو داخلی در 3 آذر 99
قیمت روز خودرو داخلی در 3 آذر 99
یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران در هنگام خرید خودرو اطلاع از قیمت خودروهای کارکرده است. از آنجا که قیمت روز خودرو داخلی در چند ماه اخیر تا حد زیادی افزایش پیدا کرده، بازار خودروهای کارکرده توانسته خریداران زیادی را به‌سوی خود جلب کند. با این حال حضور دلالان در این بازار باعث شده که قیمت‌های متفاوتی برای خودروهای کارکرده ارائه گردد. از سوی دیگر نبود یک مرجع موثق برای اطلاع از قیمت روز خودرو داخلی و خارجی باعث سردرگمی خریداران در این بازار شده است.

همراه مکانیک یکی از معتبرترین بسترها برای تعیین قیمت خودرو کارکرده و کارشناسی خودرو است. جایی که در آن شما می‌توانید با صرف کمترین زمان از قیمت خودروها آگاه شوید. در این مقاله قصد داریم به معرفی سه خودرو محبوب در بین ایرانیان و بررسی قیمت آن‌ها در بازار خودروهای کارکرده بپردازیم. همچنین در ادامه ابزاری را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با وارد کردن مشخصات خودروی موردنظر خود از قیمت آن در بازار خودروهای کارکرده آگاه شده و یک خرید مطمئن را انجام دهید.

پژو ۲۰۶ صندوقدار در بازار خودروهای کارکرده با چه قیمتی معامله می‌شود؟

پژو ۲۰۶ صندوقدار یکی از خودروهای محبوب فرانسوی است که توانست در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی را به‌سوی خود جلب کند. این خودرو به واسطه ایران‌خودروارد خیابان‌های ایران شد و با توجه به سابقه خوب خودروهای پژو در ایران توانست راه موفقیت را بپیماید. یکی از ایرادهای اساسی پژو ۲۰۶ هاچ‌بک کمبود فضا در داخل کابین به ویژه در قسمت عقب برای سرنشینان بود. اما در پژو ۲۰۶ صندوقدار این مشکل برطرف شده و با توجه به وجود یک صندوق بار بزرگ، پژو 206 صندوقدار توانست نام خود را در فهرست خودروهای خانوادگی موفق در ایران به ثبت برساند.

از سال ۲۰۰۶ که پژو ۲۰۶ صندوقدار به روی خط تولید شرکت پژو رفت تیپ‌های مختلفی از آن ارائه شد. این تیپ‌ها با پیشرانه‌های 1.4 لیتری ۸ سوپاپه و 1.6 لیتر ۱۶ سوپاپه عرضه می‌شوند. بر این اساس تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶ صندوقدار به نام‌های V20، V1، V2، V8، V9 و V10 نام‌گذاری می‌شوند. اما در حال حاضر تنها مدل V8 در بازار خودروهای کارکرده ایران یافت می‌شود. در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک ۲۰۶ صندوقدار در مدل‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۹ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بازه قیمتی پژو ۲۰۶ صندوقدار کارکرده بین 101 میلیون تومان تا 229 میلیون تومان است.

قیمت رنو ساندرو استپ وی در بازار خودروهای دست‌دوم چقدر است؟

قیمت روز خودرو داخلی در 3 آذر 99

رنو ساندرو استپ وی یکی دیگر از محصولات اقتصادی شرکت رنو است که شباهت زیادی به تندر ۹۰ به‌ویژه در درون کابین دارد. این خودرو از سال 2008 بر روی خط تولید شرکت رنو قرار گرفت و به طور گسترده در کشورهای در حال توسعه مانند ایران ارائه شد. ساندرو استپ وی در واقع نمونه فیس‌لیفت رنو ساندرو است که می‌توان آن را یک کراس‌اوور کوچک به شمار آورد. مونتاژ رنو ساندرو استپ وی در سال ۱۳۹۵ توسط پارس خودرو در ایران آغاز شد. این خودرو که توانسته در نظرسنجی‌های ایرانیان نمره 5.1 را از ۱۰ نصیب خود کند، هم اکنون با مدل‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک حضور دارد. قیمت رنو ساندرو استپ وی در تاریخ 3 آذر در بازه 315 میلیون تومان تا 540 میلیون تومان است.

پژو ۲۰۷ دست‌دوم با چه قیمتی معامله می‌شود؟

قیمت روز خودرو داخلی در 3 آذر 99

پژو ۲۰۷ یکی دیگر از خودروهای شرکت پژو است. پژو ۲۰۷ در واقع یک نسخه فیس‌لیفت از پژو ۲۰۶ است که در بسیاری از کشورها با نام پژو ۲۰۶ پلاس شناخته می‌شود. اما در بازار ایران و چند کشور دیگر این خودرو با نام پژو ۲۰۷ ارائه شد. ایران خودرو که از سال ۱۳۸۱ تولید و عرضه پژو ۲۰۶ را بر عهده داشت، تصمیم گرفت که نسخه فیس‌لیفت آن را نیز وارد خط تولید خود کند و نام این نسخه را به پژو 207i تغییر داد. با این حال تحریم‌ها باعث شد که تولید پژو 207i متوقف شده و تعداد محدودی از آن به بازار راه پیدا کند. با این حال پس از چهار سال ایران خودرو تولید پژو 207i را از سر گرفت. در نمایشگاه خودروهای کارکرده همراه مکانیک ۲۰۷ با مدل ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹ وجود دارد. این مدل‌ها در بازه قیمتی 165 تا 415 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

قیمت روز خودرو داخلی در 3 آذر 99

چگونه می‌توان از قیمت خودرو کارکرده آگاه شد؟

شاید یکی از سخت‌ترین کارها برای خریداران ایرانی اطلاع از قیمت روز خودرو داخلی در بازار خودروهای دست‌دوم باشد. چرا که در دنیای امروز خودرو ایران قیمت خودرو دچار نوسانات زیادی می‌شود و به طور لحظه‌ای تغییر می‌کند. بنابراین وجود یک منبع معتبر که بتوان به قیمت‌های اعلام‌شده توسط آن اعتماد کرد بسیار ضروری است. همراه مکانیک این نیاز را به خوبی درک کرده و ابزار قیمت خودرو را برای پاسخ به این نیاز طراحی کرده است.

در این ابزار قیمت خودرو با در نظر گرفتن همه فاکتورهای تاثیرگذار مانند مدل خودرو، رنگ خودرو، تعویض قطعات و رنگ‌شدگی قسمت‌های مختلف تعیین می‌شود. با وارد کردن این ویژگی‌ها در کسری از ثانیه قیمت خودرو بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به عنوان خریدار یا فروشنده از قیمت واقعی خودروی موردنظر خود آگاه شده و با آگاهی کامل اقدام به خرید یا فروش خودروی خود کنید.

دسترسی به این خدمت هم از طریق سایت همراه مکانیک و هم از طریق اپلیکیشن آن امکان‌پذیر است. بیش از سه میلیون کاربر به طور ماهیانه از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. پس همین الان وارد سایت hamrah-mechanic.com/carprice شوید و از قیمت روز خودرو مورد نظرتان آگاه شوید.

:
:
:
آخرین اخبار