تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۱۰۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی گل گهر: داور به ضرر ما سوت زد
 مربی گل گهر گفت: جامعه داوری با هدف و قصد کاری اشتباهی انجام نمی‌دهد اما تیم داوری در نیمه دوم به ضرر ما سوت زد و ما این موضوع را به کارشناسان داوری می‌ُسپاریم تا نظر دهند.

 سعید الهویی پس از تساوی گل گهر مقابل فولاد اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. فولاد یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و سال گذشته فصل خیلی خوبی داشت و سهمیه آسیایی کسب کرد. شکل بازی آن‌ها فوتبال درگیرانه بود و بازی سختی داشتیم. در نیمه  اول دقایقی کنترل بازی را در دست داشتیم اما در نیمه دوم به طور کامل اختیار بازی را در دست داشتیم و موقعیت‌های خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

او ادامه داد: از شکل بازی تیم‌مان در نیمه دوم راضی هستیم اما باید نقاط ضعف تیم‌مان را رفع کنیم و بهبود ببخشیم. به کادر داوری هم خسته نباشید می‌گویم و ترجیح می‌دهیم در خصوص داوری اظهار نظری نکنیم. مطمئنا جامعه داوری ما با هدف و قصد کاری را اشتباه انجام نمی‌دهد و خیلی خوشحال می‌شویم که اشتباهات داوران به حداقل برسد. امروز در چند صحنه‌ مشکوک نیمه دوم و در صحنه پنالتی تیم حریف داور به ضرر ما سوت زد اما به کارشناسان داوری می‌سپاریم. امیدوارم که داوران با تمرکز بازی را اداره کنند.

مربی گل گهر اضافه کرد: باید یک فضای دوستانه بین تیم‌ها در لیگ برتر وجود داشته باشد. درست است فوتبال جایگاهی برای رقابت کردن است اما ما جامعه فوتبال هستیم و در بیرون از مستطیل سبز باهم دوست هستیم. بهتر است شرایط به طور باشد که روابط دوستانه همیشه وجود داشته باشد. باید سعی کنیم مردانه و اخلاقی با هم رقیب باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار