تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۰۳۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۰۰ بسته کمک معیشتی در آبادان توزیع شد
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت : ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب دوازدهمین مرحله تهیه کمک‌های معیشتی،به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، بین افراد کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرون در آبادان توزیع شد.

 سرهنگ پاسدار شاهپور احمدی روز چهارشنبه در آیین توزیع بسته‌های حمایتی بسیج آبادان بیان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه‌فرنگی، حبوبات، شکر، سویا وماکارونی است که بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های جهادی به منظور کمک به نیازمندان در حال اجرا است و پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب و توصیه به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات توسعه یافت  و در این مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان و روستاها انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ بسیج در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با همکاری بهداشت آبادان طرح هرخانه یک پایگاه سلامت را به شیوه محله و خانواده محور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:نیروی بسیج در تمامی عرصه‌ها به ویژه در حوزه سلامت حضور فعال و جهادی دارند و تاکنون در بحران‌هایی مانند سیل، اجرای طرح‌های بهداشتی و  مبارزه با بیماری کووید۱۹ از ابتدای شیوع در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده است.

 به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان از ۳۰  نفر از منتخبان، فعالان بسیجی و جهادگران این عرصه تقدیر و تشکر شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار