تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۱۰۳۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای خرمشهری توزیع شد
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های محروم،بی‌بضاعت و آسیب‌دیده از ویروس کرونا در خرمشهر توزیع شد.

سرگرد محمد لویمی اظهار داشت: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی و سویا به همراه ۲۵۰ جفت کفش، لباس بچه‌گانه و ۱۱۴ چادر مشکی می باشند که در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهرستان خرمشهر توزیع ‌شدند.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه تاکنون۳۲هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در مناطق محروم و خانوارهای روستایی کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شده است.

سرگرد لویمی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در خرمشهر گفت: به این مناسبت بیماران کم‌برخوردار در مرکز درمانی منطقه سرحانیه، مینوشهر و مطب یکی از پزشکان عمومی خرمشهر به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

وی اظهار داشت: به منظور فرهنگسازی در خصوص استفاده از ماسک به خصوص در مناطق محروم ۱۰هزار عدد ماسک رایگان بین شهروندان خرمشهری توزیع شد.

اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار خرمشهر 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳۰ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ظروف آشپزخانه و بخاری به نوعروسان کم‌برخوردار خرمشهر در مراسمی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و خیرین خرمشهری اهدا می‌شود.

سرگرد لویمی افزود: نوعروسان خرمشهری که تاریخ ازدواج آنها ۳۰ آبان امسال تا ۱۵ آذرماه باشد از هدیه یک شب اقامت رایگان در هتل رویال اروند خرمشهر بهره مند می شوند که این موضوع از طریق فضای مجازی، کانال‌های خبری و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات به شهروندان اعلام شده است.

 تعمیر و بازسازی ۲۰ باب منزل در مناطق محروم خرمشهر

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به منظور کمک و یاری به خانواده‌های کم برخودار در مناطق محروم ۲۰ باب منزل از روستاهای مسیر شلمچه، مینوشهر، عباره و کوی پلیس با هزینه ای بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال توسط بسیجیان خرمشهر تعمیر و بازسازی شد.

وی گفت: طرح تعمیر و بازسازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، ایزوگام و موارد دیگر با کمک نیروهای جهادی بسیج خرمشهر در مناطق محروم این شهرستان اجرا شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار