تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۱۰۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی جدیدترین روش های کاشت مو در جهان

برای کسانی که از ریزش شدید موهای خود رنج می‌برند و برای درمان آن‌ها دست به هر کاری زده اما موفق به کسب نتیجه ایده‌آل خود نشده‌اند برخورداری از روش های کاشت موی سر یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. افرادی که پیوند موی سر انجام می‌دهند می‌توانند به صورت قطعی و البته دائمی مشکل طاسی و یا کم‌پشتی موهای خود را رفع کنند. کاشت موی سر همیشه به عنوان یک روش مطلوب در بین افراد شناخته میشد که با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های جدیدتر و بهتری از آن رونمایی شده و در نتیجه بین پزشکان و بیماران طرفداران بسیار زیادی را کسب کرده است. چرا که روش‌های قدیمی‌تر با اینکه مشکل طاسی افراد را رفع می‌کردند اما دارای معایب و عوارض جانبی بسیار زیادی بودند که این کاندیدهای پیوند مو را شدیدا اذیت می‌کرد. از جمله این عوارض جانبی می‌توان به زخم‌های بسیار عمیق، غیر طبیعی بودن نتیجه کار، دوره نفاهت بسیار طولانی، درد شدید و مواردی از این قبیل اشاره کرد. تمامی این مشکلات با روی کار آمدن روش‌های جدید کاشت مو از بین رفته و شما می‌توانید با خیال راحت عملیات کاشت مو را انجام دهید.

معرفی جدیدترین روش های کاشت مو در جهان

کلینیک کاشت مو و ابرو هلیا مفتخر است که از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی‌ها در زمینه عملیات کاشت مو بهره‌ می‌برد. تمامی این روش‌ها به صورت کاملا انحصاری توسط پزشک متخصص و مجرب دکتر خراسانی انجام می‌شود. کیفیت بالای کار و رضایت شما هدف اصلی ما در این کلینیک است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روش‌ها در این مقاله به معرفی جدیدترین روش های کاشت مو در جهان که تمامی آن‌ها به بهترین شکل ممکن در کلینیک هلیا انجام می‌شوند پرداخته‌ایم.

روش های نوین کاشت مو در ایران

در گذشته روش‌های کاشت مو به صورت دستی انجام میشد. به همین دلیل انجام آن به مدت زمان بیشتری نیاز داشته که سبب خستگی بیش از اندازه بیمار و البته پزشک میشد. از طرفی دیگر تعداد فولیکول‌های بسیاری در حین برداشت، آماده‌سازی و کاشت نابود شده و از بین می‌رفتند. خوشبختانه تمامی این معضلات در حال حاضر با روی کار آمدن روش های نوین کاشت مو در ایران و جهان برطرف شده است. در این روش‌ها استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک جایگزین نیروی دست شده است. از جمله بهترین و پرطرفدارترین این روش‌ها که همگی در کلینیک زیبایی هلیا با نهایت دقت و حساسیت انجام می‌شوند عبارتند از:

روش کاشت مو Super SUE

روش کاشت مو Super SUE یکی از بهترین روش‌هایی است که کاندید‌های پیوند مو می‌توانند از آن بهره ببرند. در این روش ابتدا سر بیمار به کمک دستگاه‌های پیشرفته مخصوصی اسکن شده و نواحی کم‌پشت و یا طاس سر به طور کلی مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین در این مرحله وضعیت بانک مو شخص نیز که عموما پشت سر است نیز بررسی شده و طبق نتایج به دست آمده خط رویش و میزان تراکم مو برای بیمار تعیین می‌شود. این پروسه باعث می‌شود تا کار با دقت بسیار بالایی انجام شده و بهترین نتیجه ممکن به دست آید. از جمله مواردی که در حین اسکن سر در نظر گرفته می‌شود می‌توان به میزان پراکندگی موهای سفید در منطقه بانک مو و البته ناحیه کاشت، میزان ضخامت فولیکول‌های قابل برداشت، تراکم موها در هر دو ناحیه، بهترین عمق برای کاشت فولیکول در زیر پوست و بسیاری موارد دیگر از این قبیل اشاره کرد. بعد از اینکه تمامی این موارد گفته شده بررسی شدند فرآیند کاشت آغاز شده و بدون کوچکترین درد و خونریزی انجام می‌شود.

 روش کاشت مو SUT

از دیگر روش های نوین کاشت مو در ایران که می‌توان در کلینیک کاشت مو و ابرو هلیا از مزیت‌های آن بهره برد روش کاشت مو SUT است. بزرگترین مزیت این روش برداشت و کاشت فولیکول‌های مو به کمک دستگاه‌های پانچ لیزری است. در نتیجه کل پروسه برداشت با دقت بسیار بالایی انجام شده و در نتیجه به بهترین شکل ممکن عملیات پیوند مو صورت می‌گیرد. پزشک متخصص می‌تواند به کمک روش SUT بیش از ۱۴۰۰۰ تار مو را با موفقیت و بدون هیچ آسیبی برداشت کرده و سپس آن‌ها را به شکل کاملا طبیعی در خط رویش مو که قبلا تعیین شده قرار دهد.

 روش کاشت مو Micro FIT

یکی دیگر از جدیدترین روش‌ های کاشت مو در جهان که در حال حاضر به صورت کاملا انحصاری با استفاده از بهترین دستگاه‌ها در کلینیک زیبایی هلیا انجام می‌گیرد روش کاشت مو Micro FIT است. در این روش فولیکول‌های م با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریفی برداشته شده و بعد از آماده‌سازی فولیکول‌ها آن‌ها را در ناحیه مورد نظر سر قرار می‌دهند. به دلیل ظرافت بالای کار بیمار کمترین میزان درد و خونریزی را تجربه خواهد کرد. علاوه بر آن برای اعمال روش میکرو FIT نیازی به اهمال بی‌هوشی نبوده و با بی‌حسی موضعی پزشک کار خود را شروع می‌کند. از دیگر مزیت‌های قابل توجه آن می‌توان به عدم نیاز به تراشیدن موی سر اشاره کرد.

اکنون که به بررسی جدیدترین و به روزترین روش های کاشت مو در کلینیک هلیا پرداختیم نوبت به انتخاب یکی از این روش‌ها می‌رسد. از آن‌جایی که هر یک از این روش‌ها دارای یکسری ویژگی‌های مثبت و منفی با توجه به شرایط است باید کاندید پیوند مو تمامی جوانب کار و انتظارات خود را سنجیده و بهترین روش ممکن را برای خود انتخاب کند. مشاوران ما در کلینیک هلیا با دقت بسیار بالایی انتظارات بیمار را بررسی کرده و با در نظر گرفتن تمامی شرایط بهترین روش ممکن را برای شما عزیزان معرفی خواهند کرد.

معرفی جدیدترین روش های کاشت مو در جهان

هزینه کاشت مو

شاید شما شاهد انجام هر یک از این روش‌ها با قیمت‌های بسیار پایینی در کلینیک‌های زیبایی مختلفی باشید. اما آنچه که در این میان اهمیت بالایی دارد انتخاب یک کلینیک، با ارائه خدمات باکیفیت است. کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا مفتخر به وجود جناب آقای دکتر حمیدرضا خراسانی و تیم پزشکی تحت نظارت ایشان است؛ که تمامی این روش‌ها به بهترین نحو ممکن و به صورت انحصاری در این کلینیک انجام می‌شود. هزینه عمل کاشت مو با توجه به روش انتخابی و همچنین شرایط بیمار می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از هزینه‌ هر یک از روش‌ها بر اساس شرایط و انتظارات خود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران ما تماس بگیرید.

:
:
:
آخرین اخبار