تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۱۰۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد خوزستان در مقابل گل گهر سه غایب دارد
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در غیاب ۲ بازیکن خود به مصاف تیم گل گهر سیرجان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر می‌رود.

 با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، این تیم در بازی هفته سوم لیگ برتر مقابل گل گهر سیرجان، ایوب والی و سینا زامهران ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در ترکیب این بازی ندارد.

همچنین حسین کعبی مربی و دستیار نکونام که در بازی مقابل استقلال توسط داور از روی نیمکت اخراج شد، در این بازی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

ساسان انصاری و مجتبی نجاریان ۲ بازیکن ملی پوش فولاد که چندی پیش به کرونا مبتلا شدند اکنون شرایط مناسبی داشته و سرخپوشان اهوازی را در این دیدار همراهی می‌کنند.

دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند. فولادی‌ها با گرفتن سه امتیاز این دیدار می‌توانند به صدر جدول رده بندی صعود کنند.

شاگردان نکونام که هفته گذشته از سد تیم قدرتمند استقلال عبور کردند در مقابل گل گهر به فکر کسب دومین بردشان در لیگ بیستم هستند اگرچه کار دشواری در پیش دارند.

دیدار برگشت ۲ تیم فولاد و گل گهر سیرجان در فصل گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است.

مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل گهر تیم بسیار خوبی است و در ۲ بازی اخیر عملکرد درخشانی داشته و توانسته در صدر جدول قرار گیرد به همین جهت بازی سختی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیمش اکنون در شرایط خوبی قرار دارند افزود: به هر حال ما هم فولاد خوزستان هستیم و قطعا برای برد وارد میدان می شویم، امیدوارم با دست پر به اهواز برگردیم.

تیم های گل گهر و فولادخوزستان از ساعت ۱۶:۱۰ روز پنجم آذرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار