تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۱۰۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهوازی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان را ۹ مورد عنوان کرد.
 ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: واژگونی موتورسیکلت در مسیر پمپ بنزین سیاحی به سمت شهرک دانشگاه در ساعت ۵۱ دقیقه بامداد اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به فوت راکب موتور سوار این حادثه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی مسیر از بروز حادثه احتمالی برای خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند، ضمن اینکه ساختمان متروکه ساعت ۹ و ۱۶ دقیقه در خیابان شهید غلام پور بین سلمان فارسی و کافی دچار آتش سوزی شده بود، با تلاش ماموران آتش نشانی و با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق مهار شد.

قنبری در ادامه به آتش سوزی موتورسیکلت در چهار راه سلمان فارسی در ساعت ۹ و ۱۹ دقیقه و مهار آن با تلاش ماموران آتش نشانی اشاره کرد و بیان داشت: ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات جهت مهار آتش سوزی انبار ضایعات واقع در کوی سادات، روبروی خیابان ۲۲ بهمن اعزام و با مهار سریع آتش از وقوع حوادث ناگوار و گسترش حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به وقوع آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان الحدید ۴ به علت شل بودن قفیس شیلنگ آبگرمکن و سرایت آتش به اثاثیه منزل اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان با قطع برق و گاز ساختمان و استفاده از تجهیزات خاموش کننده زبانه‌های حریق را مهار و دود ناشی از حریق را با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

او در پایان به عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه کیان آباد و بلوار پاسداران و نجات افراد محبوس شده‌ها در اماکن در منطقه خشایار خیابان نوشین و فرهنگیان ۲ اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۸ شهروند را نجات دادند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار