تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۱۰۳۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم ارتقای کیفیت نان در دشت آزادگان/ با نانوایان متخلف برخورد می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشت آزادگان با تاکید بر ارتقای کیفیت نان در این شهرستان گفت: با نانوایان متخلف در زمینه‌های مختلف برخورد جدی می‌شود.
 عباس پورعاطف معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان گفت: کیفیت نان نقش مهمی در الگوی مصرف و سلامت شهروندان و کاهش دورریز این برکت الهی دارد.

او به اجرای راهکار‌های عملی در نانوایی‌ها برای بهبود کیفیت پخت نان تاکید کرد و افزود: همچنین باید بر نحوه توزیع آرد و سهمیه نانوایی نظارت جدی صورت گیرد.

پورعاطف کنترل، نظارت و بازرسی مستمر از نانوایان و محل‌های توزیع، برخورد با گران فروشی، احتکار، توزیع خارج از شبکه نان از سوی نانوایان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی منطبق با شرایط کرونا در نانوایی‌ها و مراکز توزیع آرد، کنترل و نظارت بر مراکز توزیع آرد در روستاها، افزایش سرانه آرد با توجه به افزایش مصرف در سطح شهرستان دشت آزادگان، کنترل و برخورد با خرید و فروش آرد در بازار آزاد و ممنوعیت خرید و فروش و سلب مجوز قانونی نانوایی‌های متخلف از دیگر مصوبات جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان برشمرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار