تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۱۰۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت ۸ تیم خوزستانی در مسابقات بسکتبال دسته اول کشور
 رئیس هیئت بسکتبال خوزستان گفت: هشت تیم از استان خوزستان در مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند.

مجتبی پیر عباسی  با اشاره به اینکه مرحله نخست رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور ۳۹ تیم در هفت گروه در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم‌های استان خوزستان در منطقه جنوب قرار گرفتند که در سه گروه مقابل حریفان خود قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد، افزود: نفت امیدیه، خانه بسکتبال بهبهان، مهروبان نوین ماهشهر، حدادی اهواز، پژوهان ماهشهر، پیشرو اهواز، گاز خوزستان و پترونوین ماهشهر نمایندگان خوزستان در این مسابقات هستند.

پیر عباسی با بیان اینکه مرحله نخست این رقابت‌ها از شانزدهم آذرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود، عنوان کرد: حضور این تعداد تیم از یک استان در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور بی‌سابقه است که این مسئله می‌تواند به رشد و پیشرفت ورزشکاران خوزستان کمک شایانی کند.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان از برگزاری مسابقات دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور نیز خبر داد و افزود: دو تیم بانوان از استان خوزستان نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مرحله نخست مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور از هر گروه دو تیم به مرحله دوم رقابت‌ها صعود می‌کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار