تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۱۰۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
١٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهوازی اهدا شد
١٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهوازی اهدا شد
همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و هفته بسیج مراسم مرحله دوم اهدای ٥٠٠سری جهیزیه توسط سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز، دفتر نمایندگی محترم ولی فقیه در استان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)، و هفته بسیج در حاشیه اهدای ١٠٠ سری جهیزیه با اشاره به آیه قرآنی «هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ» بیان کرد: در این آیه پسر و دختر به لباس تشبیه شده‌اند، از آن جهت که یکی از ویژگی‌ها و مختصات لباس عیب‌پوشانی است. زن و شوهر نیز همینگونه هستند و تا اتفاقی افتاد هر دو راز نگهدار باشند
 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به اهمیت ایجاد محبت در میان زوجین اشاره کرده و ادامه داد: فلسفه اصلی وصلت‌ها و ازدواج‌ها مودت و رحمت است. تلاش شود که زندگی بر پایه عشق و محبت باشد. یعنی همیشه کاری صورت گیرد که محبت‌ها زیاد شود.
 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: مادیات نیست که زندگی را شیرین می‌کند. در ازدواج‌های بسیاری دیده شده که وضع مالی زوجین عالی بوده اما هرگز آرامش وجود نداشت.
 نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه مساله مهم آرامش است و نه آسایش تنها، اظهار داشت: وظیفه پسر تلاش برای آسایش همسر و خانواده است.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در پایان یکی از مطالبات مهم امام زمان(عج) و رهبرمعظم انقلاب را فرزندآوری برشمرد و بر ضرورت توجه به این مساله تاکید کرد.

 وی با گله‌مندی از این‌که تزلزل خانواده قدری عادی شده است، اظهار داشت: خانواد‌ه‌ها در گذشته سختی‌های زندگی را تحمل می‌کردند اما هرگز در قوه مخیله آنها جدایی نبود.

این مراسم با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع)، حجت الاسلام و المسلین سید نبی موسوی فرد، حجت الاسلام و المسلمین سید امیر میرعلایی و فرماندهان سپاه، مدیر صدا و سیمای استان  و مسئولین استانی در سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز برگزار شد

:
:
:
آخرین اخبار