تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۱۰۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی گل‌گهر: جدول هیچ ارزشی برای ما ندارد/ به قهرمانی و سهمیه فکر نمی‌کنیم
 مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: جدول هیچ ارزشی برای ما ندارد و آن چیزی که کادرفنی و بازیکنان روی آن تمرکز کرده‌اند عملکرد با کیفیت در طول مسابقات بر اساس سبک و شیوه امیر قلعه‌نویی است.

  سعید الهویی، عصر سه‌شنبه درباره بازی گل گهر مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر جدول هیچ ارزشی برای ما ندارد و آن چیزی که کادرفنی و بازیکنان روی آن تمرکز کرده‌اند عملکرد با کیفیت در طول مسابقات بر اساس سبک و شیوه آقای قلعه‌نویی است. در تمرینات این کار را پیاده کردیم و به دنبال آن هستیم که عملکرد تیم‌مان را بهینه کنیم. در کنار این موضوع هم نباید فراموش کنیم که هدف اصلی گل گهر ایجاد ثبات در جایگاه لیگ برتر است.

او ادامه داد: در حال حاضر ما به هیچ وجه به قهرمانی و سهمیه فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم هر بازی عملکرد بهتری را ارائه دهیم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. لیگ به هفته سوم رسیده است و به دور تداوم مسابقات رسیدیم و این به تیم‌ها کمک می‌کند کم کم به فرم مسابقات برسند. امیدواریم همین روند برای برگزاری لیگ ادامه پیدا کند چرا که خیلی اهمیت دارد تا بازیکنان روی روند بازی‌ها باشند و فرم خودشان را از دست ندهند.

مربی گل‌گهر درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: بازی فردا برای هردو تیم سخت خواهد بود. فولاد تیمی است که ساختار منظمی دارد و نسبت به فصل قبل تقویت شده است. آن‌ها را در طول هفته آنالیز کردیم و امیدواریم بتوانیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. آن‌ها سعی کردند عملکرد تیمی خود را نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشند اما شیوه بازی این تیم مثل فصل قبل است و یک فوتبال درگیرانه ارائه می‌دهند. فراموش نکنید در مقابل فولاد تیم قدرتمند گل گهر قرار گرفته و سعی می‌کنیم فردا عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

او درباره غایبان گل گهر گفت: دو بازیکن تیم ما مثل بازی گذشته در اختیار کادرفنی نیستند. امین پورعلی و پیمان رنجبری به خاطر کرونا در کنار تیم نیستند. البته تست کرونای رنجبری منفی شده است ولی نیاز دارند یک روند تمرینی را تحت نظر مربی بدنساز بگذراند تا تحت شرایط مناسبی به گل گهر اضافه شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار