تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۲۱۰۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود به اماکن گردشگری ایذه ممنوع است
  فرماندار ایذه گفت: ورود گردشگران به اماکن گردشگری ایذه با توجه به اعمال محدودیت کرونایی، ممنوع است.

حسین لامی‌زاده بیان کرد: از روز شنبه اول آذر که محدودیت‌ کرونایی در کشور آغاز شده، بسیاری از مردم ایذه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کرده‌اند اما متاسفانه همچنان برخی افراد از رعایت این نکات سر باز می‌زنند.

وی با اشاره به ممنوعیت ورود گردشگران به اماکن گردشگری شهرستان ایذه افزود: این محدودیت‌ها تا پایان هفته آینده در این شهرستان ادامه خواهد داشت، و در بخش دهدز نیز بارج‌ها در محدوده گردشگری سدکارون سه از جابه‌جایی افراد غیر بومی و گردشگران منع شده‌اند.

فرماندار ایذه با دعوت از مردم برای ماندن در خانه و پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر ادامه داد: متاسفانه همچنان دو معضل اساسی ما برگزاری آیین‌های مختلف مانند خاکسپاری و دورهمی‌ خانوادگی است که زمینه ابتلای شهروندان به ویروس کرونا را فراهم می‌کند.

وی افزود: در زمان اجرای محدودیت‌ها ورود و خروج خودرو از شهرهای نارنجی و قرمز با جریمه روبه رو خواهد شد و این جریمه‌ها از طریق دوربین‌های راهنمایی و رانندگی اعمال می‌شود.

لامی‌زاده وضعیت شهر ایذه از حیث بیماری کرونا را نارنجی دانست و گفت: برای کنترل این ویروس، به همکاری تمام مردم نیاز است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها می‌تواند از شیوع کرونا جلوگیری‌ کند.

به گفته استاندار خوزستان، اهواز و کارون از لحاظ کرونا در وضعیت قرمز هستند. ۱۵ شهرستان مسجدسلیمان، آغاجاری، آبادان، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، دزفول، اندیمشک، رامشیر، باغملک، ایذه، شادگان، خرمشهر و لالی و بهبهان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ماهشهر، حمیدیه، هفتکل، شوش، هویزه، دشت آزادگان، اندیکا، باوی، گتوند، و هندیجان نیز در وضعیت زرد به سر می‌برند. اعمال محدودیت‌های کرونایی از شنبه یکم آذر به مدت ۲ هفته در خوزستان آغاز شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار