تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۱۰۲۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت‌نفت - شهرخودرو،مشهد شهر سه امتیازی آبادانی‌ها
  هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با دیدار ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و شهر خودرو پنجشنبه ششم آذرماه پیگیری و مربیان شکست خورده هفته دوم لیگ درصدد جبران باخت خود و کسب سه امتیار بازی هستند.

  در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان سیدسیروس پورموسوی میهمان شهر خودرو مشهد هستند، زردپوشان آبادانی پس از کسب پیروزی مقابل پیکان تهران و شکست برابر پرسپولیس امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان مهدی رحمتی جمع امتیازات خود را به عدد ۶ برسانند.

تیم صنعت‌نفت که خاطرات خوبی از بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد دارد و در ۲ بازی گذشته خود در برابر پدیده در این ورزشگاه توانست از حریف مشهدی خود یک مغلوب بسازد پنجشنبه هفته جاری برای هتریک پیروزی‌های خود وارد ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد خواهد شد.

تیم‌های شهرخودرو مشهد و صنعت‌نفت آبادان در بازی هفته قبل برابر پیکان و پرسپولیس شکست خوردند و هر ۲ تیم برای جبران این شکست برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

صنعت‌نفت برابر پرسپولیس ۲ نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول حرف چندانی برای گفتن نداشت ولی در نیمه دوم نمایش قابل قبولی برابر فینالیست آسیا ارائه کرد و اینک پورموسوی با اتکا به تجربه بازیکنان باتجربه و جوان تیم خود امیدوار به درخشش برابر شهرخودرو است.

اما در آن سوی میدان شهرخودرو در بازی قبلی برابر پیکان تهران شکست را پذیرفت تا با شرایطی مشابه از صنعت‌نفت پذیرایی کند شهرخودرویی‌ها اما برای شکستن طلسم باخت‌های خانگی برابر صنعت‌نفت پای به میدان خواهند گذاشت.

پورموسوی که برابر پرسپولیس توانست از ترکیب دلخواه خود استفاده کند برابر شهرخودرو نیز دل به درخشش بازیکنانی دارد که هر کدام در تیم‌های قبلی خود جز بهترین‌ها بودند.

در بازی مقابل پرسپولیس خط دفاعی صنعت نفت بسیار منسجم نشان داد و توانست مهاجمان و هافبک‌های خوش تکنیک و فرصت طلب مدعی اصلی قهرمانی را کنترل کند، این خط دفاعی در مشهد هم روز سختی خواهد داشت زیرا سیف‌الهی و منصوری ۲ مهاجم شهرخودرو دارای سرعت و شم گلزنی بالایی هستند.

 صنعت‌نفت آبادان در این دیدار مقابل تیمی به میدان می‌رود که می‌خواهد معادلات لیگ را برهم بزند و از ابتدای فصل خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده و روی نیمکت خود سیدمهدی رحمتی را به عنوان مربی جوان و با انگیزه دارد، مربی که تیمش را یکی از مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا می داند.

شهر خودرو در۲ بازی گذشته خود در خط دفاعی سخت به مهاجمان حریف اجازه عرض اندام می‌دهد، مدافعان میانی این تیم با قدرت سرزنی بالای خود سد محکمی برای حسن بیت‌سعید مهاجم تکنیکی و سرعتی صنعت‌نفت آبادان خواهند بود.

اما در آن سوی میدان نقطه قوت صنعت‌نفت در خط میانی این تیم خلاصه شده جایی که طالب ریکانی و حکیم نصاری ۲ هافبک با تجربه و بازیگردان دارد و این زوج برای هر حریفی بسیار خطرناک و دردسرساز خواهند بود.

تقابل ۲ مربی جوان که فوتبال هجومی را در دستور خود دارند می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های این هفته را در مشهد رقم بزند، پورموسوی که با هدف جوان گرایی هدایت تیم صنعت‌نفت را بر عهده گرفت برابر بازی کاملا هجومی مهدی رحمتی در شهرخودرو قرار خواهد گرفت.

صنعت‌نفت آبادان با یک برد، و یک باخت با سه امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب دومین پیروزی این فصل خود است تا جایگاهش در جدول را بهبود بخشد.

در آن سوی میدان نیز شهر خودرو با یک برد و یک باخت و با سه امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی جای گرفته و این تیم نیز به دنبال کسب دومین فصل است تا اختلاف خود با دیگر رقیبان را در بالای جدول کمتر کند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: بازی دشواری برای صنعت نفت و شهر خودرو خواهد بود ولی می‌تواند زیباترین بازی هفته باشد.

حکیم نصاری افزود: در صورت قرار گرفتن در ترکیب اصلی از تمام توانم برای موفقیت تیم صنعت‌نفت آبادان استفاده خواهم کرد تا به سه امتیاز این دیدار دست یابیم.

وی اظهار داشت: شهرخودرو دارای خط دفاعی و دروازه‌بان بسیار خوبی است که گلزنی به این تیم بسیار سخت است ولی ما در مشهد هدفی جز کسب سه امتیاز این دیدار نداریم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با سه امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد پنجشنبه ششم آذرماه در مشهد میهمان شهر خودرو است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار