تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۱۰۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تذکر به ۵ هزار خودرو / بازگرداندن یک هزار خودرو به مبدأ در خوزستان
  رئیس پلیس راه خوزستان از تذکر به ۵ هزار خودرو و بازگرداندن یک هزار خودرو از ورودی‌ها و خروجی‌های شهرهای قرمز و نارنجی استان در سه روز نخست اجرای طرح محدودیت تردد خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی  با اشاره به ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: در سه روز ابتدایی اعمال این ممنوعیت تردد در حوزه برون شهری تاکنون به ۵ هزار خودرو تذکر لسانی داده شده و یک هزار خودرو نیز عودت داده شده‌اند.

وی با اشاره به شلوغ‌ترین محورهای خوزستان در دوره کنونی اجرای محدودیت تردد، افزود: این تذکرات و عودت خودروها بیشتر در ورودی اهواز از سمت ماهشهر و محور اهواز – اندیمشک بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: تردد خودروها نسبت به هفته گذشته بسیار کاهش یافته اما همچنان تردد خودروهای سنگین و کارکنان در حال انجام است که بخش زیادی از ترددها را به خود اختصاص دادند اما تعداد کمی که قصد خروج از شهرها را دارند، عودت داده می‌شوند یا در خصوص آن‌ها اعمال قانون می‌شود. 

دولتشاهی گفت: در صورت اصرار بر تردد و عدم توجه به محدودیت، در شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار