تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۱۰۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم نظارت بر جمع آوری و امحای پسماند‌های عفونی در بندر ماهشهر
معان فرماندار بندر ماهشهر با تاکید بر لزوم نظارت بر جمع آوری و امحای پسماند‌های عفونی گفت: باید کارگروهی ویژه تشکیل و گزارش‌های هفتگی نظارت بر زباله‌ها و پسماند‌ها ارائه شود.
 آریازنگنه معان فرماندار بندر ماهشهر  با اشاره به برگزاری جلسه شورای مدیریت پسماند شهرستان با حضور مسئولان مربوطه گفت: باید کارگروهی ویژه برای نظارت بر جمع آوری و امحای پسماند‌های عفونی تشکیل و گزارش‌های هفتگی در این زمینه به فرمانداری ارائه شود.

او با تقدیر از مدیریت محیط زیست و مدیران بهداشت بندر ماهشهر در امر نظارت بر بهداشت و تامین سلامت مردم و پیگیری مصوبات افزود: از همه مسئولان خواهشمندیم در این شرایط حساس، همیار و همراه مدیران بهداشت و سلامت شهرستان باشند.

آریازنگنه اظهار داشت: بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب‌ها باید نسبت به جداسازی، حمل و بی خطر کردن و امحای زباله‌های عفونی به صورت ویژه اقدام کنند، چراکه بی مبالاتی و سهل انگاری مسئولان مرتبط پذیرفتنی نیست و خودداری از جداسازی اینگونه پسماند‌ها سبب انتشار بیشتر و خطرناک‌تر شدن ویروس منحوس کرونا خواهد شد.

او با تاکید بر معرفی متخلفان به مراجع قضایی، ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌های گردشگری و تفریحات سالم ساحل دریاچه‌های نمک در مسیر بندر ماهشهر- بندر امام خمینی (ره)، صنایع پتروشیمی خصوصا پتروشیمی بندر امام باید اقدامات لازم برای احداث جایگاه زباله و تنظیف مسیر مورد نظر انجام دهد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار