تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۱۰۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع مرغ منجمد ۱۵ هزار تومانی ادامه می‌یابد
  مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از ادامه توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در بازار خوزستان خبر داد.

حمید بدوی در خصوص توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص قیمت مرغ در بازار و با هدف تنظیم بازار و تعدیل نرخ، از حدود ۲۰ روز پیش توزیع مرغ منجمد توسط پشتیبانی امور دام خوزستان در حال انجام است.

وی افزود: در این بازه زمانی، تاکنون حدود ۹۰۰ تن مرغ منجمد در خوزستان توزیع شده است و از سهمیه یک هزار و ۲۰۰ تنی استان، حدود ۳۰۰ تن دیگر باقی مانده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: پس از توزیع کل سهمیه یک هزار و ۲۰۰ تنی، یک سهمیه ۶۰۰ تنی دیگر به خوزستان تخصیص داده خواهد شد و بنابراین جای نگرانی برای توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان وجود ندارد.

بدوی گفت: مرغ منجمد به عاملان توزیع که از سوی سازمان صمت خوزستان معرفی می‌شوند، ارائه می‌شود و عاملان وظیفه توزیع در بازار را به عهده دارند. نظارت بر توزیع و قیمت‌ها نیز بر عهده سازمان صمت است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد که در اختیار عاملان توزیع قرار می‌گیرد، ۱۴ هزار تومان است و هر کیلوگرم مرغ منجمد باید با قیمت ۱۵ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه روند توزیع مرغ منجمد، شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم و نیاز بازار به مرغ تامین شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار