تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۱۰۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در اهواز اردو می زند.

کاروان تیم پرسپولیس روز چهارشنبه پنجم آذرماه وارد اهواز می‌شود تا با برگزاری اردویی یک روزه‌ خود را آماده بازی با نفت مسجدسلیمان کند.

وی افزود: سرخپوشان پایتخت بعد از یک روز اقامت در اهواز، روز پنجشنبه عازم مسجدسلیمان شده تا در همان روز مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان بروند.

دیدار تیم‌های نفت و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

باشگاه نفت مسجدسلیمان خواهان بخشش سرمربی این تیم شد

باشگاه نفت مسجدسلیمان از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا باقیمانده محرومیت سیدمجتبی حسینی سرمربی این تیم در لیگ‌ برتر بخشیده شود تا برای اولین بار در لیگ‌ بیستم از روی نیمکت شاگردانش را هدایت کند.

پس از اتفاقات دیدار بین تیم های مس کرمان و علم و ادب تبریز در هفته پایانی رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سیدمجتبی حسینی را که هدایت مس را برعهده داشت به چهار جلسه محرومیت محکوم کرد که ۲ بازی ازاین محرومیت در دیدار مقابل تراکتور تبریز و سایپا سپری شد.

در صورت موافقت با درخواست بخشش باقیمانده محرومیت سرمربی نفتی ها، این مربی می توانددر دیدار با پرسپولیس تیمش را از کنار زمین هدایت کند.

شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال خوزستان از نیمه دوم آذرماه

عبدالنبی شولی دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: ابتدا قرار بود این رقابت ها از روز پنجم آذرماه آغاز شود اما شیوع بیماری کرونا در استان مانع انجام این کار شد.

وی عنوان کرد: هماهنگی های لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و تنها منتظر گرفتن مجوز از ستاد مبارزه با کرونا هستیم که به احتمال زیاد مسابقات از نیمه دوم آذرماه آغاز می شود.

 دبیر هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: این رقابت ها با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه هشت تیمی برگزار می شود. در گروه الف این پیکارها تیم های شاهین اهواز، استقلال زیدون، جنوب سوسنگرد، پرسپولیس ویس، گسترش قلعه‌تل، ارگان بهبهان، شهداء دوکوهه اندیمشک، پارسیان شوشتر و آبی‌پوشان حمیدیه حضور دارند همچنین در گروه ب تیم های پرسپولیس شوش، بهمئی رامهرمز، نویددانه رامهرمز، شهرداری بندرامام، ایرانمهر خرمشهر، آنزان ایذه، استقلال جوان سوسنگرد، سرخابی صیدون و پولاداکسین ایذه با هم به رقابت می پردازند.

تیم استقلال خوزستان در یک بازی تدارکاتی متوقف شد

مصاف تیم‌های استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های فولادنوین اهواز و استقلال خوزستان در یک مسابقه تدارکاتی در زمین چمن باشگاه فولاد خوزستان مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، توپی از دروازه ها عبور نکرد.

استقلال خوزستان در نخستین بازی فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل تیم بادران به برتری یک بر صفر رسید.

حضور چهار نماینده خوزستان در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور

چهار نماینده از استان خوزستان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

تیم های فولاد نوین اهواز، ملی حفاری، نفت امیدیه و شهرداری ماهشر چهار نماینده خوزستان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند که احتمال صعود یکی از آنها به لیگ یک وجود دارد.

این در حالی است که خوزستان در فصل گذشته رقابت ها ۶ نماینده داشت که استقلال ملاثانی راهی لیگ یک شد و کارون اروند خرمشهر به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی از روز ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود و در نهایت سه تیم به لیگ یک صعود می کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار