تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۲۱۰۲۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب گرانفروشی است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره افزایش قیمت مرغ در بازار توضیحاتی داد.
 محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران  با اشاره به تغییر در قیمت مرغ گفت: ستاد تنظیم بازار باید قیمت مرغ را اعلام کند و آن را مبنای قانونی قرار دهیم و هر چقدر مرغ از این قیمت بالاتر فروخته شود، گرانفروشی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان حمایت و تنظیم بازار قیمت جدیدی بعد از قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام نکرده‌اند، به همین دلیل مبنا برای ما همان قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و مازاد بر این قیمت گرانفروشی محسوب می‌شود.

اسفنانی تصریح کرد: در هر صورت تا زمانی که این قیمت باشد، هر قیمت دیگری تخلف و گرانفروشی است، البته وزارت جهاد کشاورزی هم از طریق سازمان میادین مرغ‌هایی را پایین‌تر از قیمت مصوب یعنی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌کند، اما به دلیل اینکه مقدار این مرغ‌ها به اندازه‌ای نیست که تأثیرگذار باشد، شاهد افزایش قیمت مرغ در سطح شهر هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر مرغ به قیمتی بیشتر از قیمت مصوب در بازار فروخته می‌شود، به هر حال باید تصمیمی گرفته شود تا اگر قیمت تمام شده برای تولید کننده از چیزی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده بیشتر باشد، مدارک تحویل و بررسی شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ ما این است که با گرانفروشی برخورد کنیم، افزود: اگر در جایی ببینم که مرغ بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌شود برخورد‌های لازم را انجام خواهیم داد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار