تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۱۰۲۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات در اهواز طی دیروز
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
 ابراهیم قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد، آتش سوزی ساختمان متروکه در شهرک دانشگاه خیابان ۴۳ دانشجو اطلاع رسانی شد.

او افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق ساختمان مسکونی ساعت ۳۹ دقیقه بامداد در شهرک دانشگاه خیابان ۱۱ دانشجو با تلاش ماموران آتش نشانی اطفا شد.

قنبری به اعزام ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات جهت مهار آتش سوزی خودرو پراید اشاره کرد و بیان داشت: این حادثه که ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه در منطقه پردیس بلوار هدیه، خیابان آرمان ۴ به علت اتصال برق موتور خودرو رخ داده بود، با تلاش آتش نشانان با استفاده از تجهیزات انفرادی و تخصصی مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حادثه نشت گاز آمونیاک از سردخانه شرکت صنعتی در منطقه برومی ساعت ۱۵ و ۵۹ دقیقه، اظهار کرد: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و رفع نشتی گاز آمونیاک از بروز حادثه جلوگیری کردند.

او ادامه داد: حریق خودروی سمند ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه به علت اتصال برق چراغ سقف خودرو آتش نشانان را راهی محل حادثه در منطقه خشایار خیابان اسلامی بین هلالی و فرهانی کرد و با قطع برق و گاز خودرو با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

قنبری در پایان به آتش سوزی خودرو پژو ۴۰۵ ساعت ۲۱ و ۴۹ دقیقه در بلوار گلستان اشاره کرد و بیان داشت: حریق که به علت اتصال برق موتور خودرو رخ داده بود، با سرعت عمل آتش نشانان اطفا شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار