تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۱۰۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حکم تخلیه منازل سازمانی در باغ‌ملک صادر شد
پس از گذشت ۱۰ سال از سکونت غیرمجاز کارکنان برخی ادارات باغملک، سرانجام دادستان این شهرستان حکم تخلیه منازل مذکور را صادر نمود.
  پس از ۱۰ سال سکونت غیرقانونی کارکنان برخی ادارات در منازل سازمانی در سایه بی‌توجهی مسوولان گذشته، سرانجام حکم تخلیه این منازل توسط سهراب لهراب دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با‌غ‌ملک صادر شد.

کرامت محمدی مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان باغ‌ملک در خصوص دستورات صادره دادستانی به این اداره در زمینه تخلیه منازل سازمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیرو دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان به اداره راه و شهرسازی مبنی بر تهیه اسامی متخلفان ساکن در منازل سازمانی، پس از بررسی‌های نهایی به ساکنان این منازل مهلت سه ماهه داده شد تا نسبت به تخلیه این منازل اقدام کنند.

محمدی افزود: پس از دستور تخلیه منازل سازمانی، فشارها و رایزنی‌ها برای متوقف کردن روند اجرای حکم از سوی برخی کارکنان و مسوولین آغاز شد که قطعا بدون توجه به این حواشی تا پایان پیگیر اجرای حکم تخلیه منازل خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی باغ‌ملک در انتها و در خصوص سقف زمان سکونت قانونی در منازل سازمانی گفت: طبق تبصره دو ماده دو نحوه استفاده از منازل سازمانی مصوب ۱۳۴۶، کسانی که بالای سه سال در منزل سازمانی سکونت داشته باشند اخطاری جهت تخلیه منازل دریافت خواهند کرد. 

 ، به دستور دادستان باغ‌ملک پس از گزارش جامع از استفاده‌کنندگان منازل سازمانی در شهرستان، چنانچه بعد از گذشت سه ماه اشخاص منازل را تخلیه نکنند، گزارشی کامل جهت اعلام به سازمان مربوطه و سازمان بازرسی استان و اعلام جرم علیه وی ارسال و انجام خواهد شد.

همچنین در صورتی که شخصی منزل را تخلیه نکند، نسبت به میزان اجاره ملک به قیمت روز و بدون رهن و برداشت از حساب شخص اقدام می‌شود.

در خصوص مازاد سه سال نیز جهت حفظ حقوق شهروندی، نسبت به دادخواست حقوقی جهت اخذ اجاره قبلی اقدام خواهد شد.

در زمینه جایگزین کردن اشخاص جدید طبق ماده ۲ و ۳ آئین‌نامه نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی، با هماهنگی دادستانی در جهت حفظ حقوق عام اقدام می‌شود و چنانچه خلاف آن اقدام شود بر اساس قانون برخورد انجام خواهد گرفت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار