تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۱۰۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور حکم یک سال حبس برای شهردار سابق کوت عبدالله/ رأی در مرحله تجدید نظر است
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون با اشاره به صدور حکم یک سال حبس برای شهردار سابق کوت عبدالله، گفت: این رأی اولیه است و با توجه به اینکه رأی در مرحله تجدید نظر قرار دارد شهردار می‌تواند از خود دفاع کند.
 عباس ظاهری در رابطه صدور حکم یک سال حبس برای شهردار سابق کوت عبدالله، اظهار کرد: مشکلات سکوی پسماند شهرستان کارون از چند سال گذشته در حال پیگیری است و از سال 89 مقرر شد محل پسماند تعطیل شود اما به دلیل عملی نشدن این مهم دادگاه حکم یک سال حبس برای شهردار سابق کوت عبدالله صادر کرده که اکنون در مرحله تجدیدنظر است.

وی با تاکید بر عدم مدیریت صحیح پسماند توسط شهردار سابق کوت عبدالله، افزود: این رأی اولیه است و با توجه به اینکه رأی در مرحله تجدید نظر قرار دارد شهردار می‌تواند از خود دفاع کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون با اشاره به آلودگی‌های اخیر اهواز، گفت: سکوی پسماند کارون نیز به عنوان یکی از کانون‌های آلودگی شناسایی شد که در خصوص پاکسازی آن با شهردار مکاتبه کردیم اما شهرداری در این زمینه هیچ گونه اقدامی نکرد.

ظاهری عنوان کرد: اخیراً در بازدیدی که با حضور دادستان و اداره محیط زیست و برخی فعالان محیط زیست از محل پسماند داشتیم به شهرداری تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه جابجایی سکوی پسماند شهرستان کارون جزو تعهدات قدیمی شهرداری بود، عنوان کرد: از آنجایی که سکوی پسماند در کنار خانه‌های اهالی روستای قلعه چنعان قرار گرفته است آلودگی زیادی ایجاد کرده و سبب نارضایتی مردم شده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار