تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۱۰۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری خبر داد
اختصاص ۲۵۰۰ سهمیه مشاغل خانگی در خوزستان
 سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی دو هزار و ۵۰۰ سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شده است.

زینب پارسافخر اظهار کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی با هدف تولید و توسعه کسب و کار همزمان با سراسر کشور در خوزستان نیز با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی استان در حال اجرا است.

  وی افزود: توانمندسازی متقاضیان در قالب مشاوره و آموزش‌های کوتاه‌مدت مهارتی، آشنایی با نیاز بازار، کمک جهت تولید استاندارد و برندسازی محصولات، اتصال به بازارها برای فروش محصولات خانگی از طریق پیشرانان و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی در مکان بازارهای اینترنتی با تعرفه مقرون به صرفه از جمله اهداف این طرح است.

پارسافخر بیان کرد: در این طرح نیاز به مهارت خاصی نبوده و افراد متقاضی قبل از ورود به طرح، ارزیابی و استعدادسنجی شده و واجدین شرایط پس از گذراندن آموزش‌های تخصصی و کاربردی لازم از طریق پیشران‌ها به بازارهای کسب و کار وصل خواهند شد.

مشاور استاندار خوزستان افزود: داشتن حداقل ۱۸ سال سن، بومی بودن استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی (افرادی که بیمه خویش‌فرما دارند منعی در ثبت نام ندارند) از شرایط ثبت نام است.

سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در طرح توسعه مشاغل خانگی، دو هزار و ۵۰۰ سهمیه اشتغال به استان خوزستان تخصیص داده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.inhb.ir و انتخاب شغل مورد نظرشان، در طرح توسعه ملی اشتغال ثبت نام کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار