تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۱۰۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۵ طرح در کارگروه امور زیربنایی خوزستان تصویب شد
 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تعداد طرح‌های مصوب در کارگروه امور زیربنایی استان از ابتدای امسال تاکنون را ۶۵ مورد بیان ‌کرد و گفت: روال اخذ استعلام‌های مربوط به صدور موافقتنامه اصولی این طرح‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

فاضل عبیات بیان کرد: در سال ۹۸ نیز تعداد ۱۵۵ مصوبه و طرح در این کارگروه به تصویب رسیده بود.

وی افزود: طرح‌های تصویب شده در کارگروه امور زیربنایی خوزستان شامل پروژه‌های مختلف تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا است که به‌صورت متوسط صدور موافقتنامه‌های اصولی برای هرکدام از آنها نیازمند اخذ ۲۰ تا ۲۲ مورد استعلام است.

وی گفت:  به منظور رفع مشکلات این طرح‌ها و باتوجه به اهمیت سرنوشت آنها، لازم است تا وضعیت پروژه‌های مورد تصویب در کارگروه امور زیربنایی استان به‌صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

عبیات اضافه‌کرد: در این رابطه دستگاه‌های اجرایی صادرکننده موافقتنامه اصولی طرح‌ها و مجری مصوبات باید گزارش شفاف و روشنی از وضعیت این پروژه‌ها ارایه کنند تا با بررسی‌ صورت گرفته به مشکلات اجرایی آنها رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، وظیفه کارگروه امور زیربنایی شامل بررسی و ارایه پیشنهاد در زمینه طرح‌های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه مربوط به استفاده از زمین‌ها و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها، طرح‌های هادی و جامع شهرها است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار