تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۱۰۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب ۵۶ واحد صنفی متخلف در خوزستان
 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۵۶ واحد صنفی متخلف در شهرهایی از استان که طرح اعمال محدودیتهای کرونایی در آنها اعمال شده، طی ۲ روز اول اجرای طرح پلمب شدند.

بهرام جباری بیان کرد: از یکم آذرماه محدودیت های سراسری کرونایی در شهرهای قرمز کشور و در استان در اهواز، باوی و مسجد سلیمان اجرا شده است.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل اصناف غیرضروری اجازه فعالیت به مدت ۲ هفته را در این مناطق ندارند و در صورتی که واحد صنفی این ابلاغیه را اجرا نکند با آن برخورد خواهد شد.

جباری ادامه داد: در روزهای اول و دوم این طرح از سه هزار و ۳۹۲ واحد صنفی در این مناطق بازرسی شدند و ۲ هزار و ۷۵۸ مورد تذکر و اخطار از سوی بازسان این سازمان اعلام شد.

پلمب ۶۱۸ واحد صنفی متخلف در خوزستان 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان بیان کرد: در مرحله سوم شدت گرفتن ویروس کرونا در استان که از اوایل آبان ماه امسال بود از ۲۰ هزار و ۱۹۹ واحد صنفی در سطح استان بازرسی شد که ۶۱۸ واحد به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه  از این تعداد واحد صنفی ۷هزار و ۵۶۸ مورد تذکر گرفتند افزود: در این مدت ۴۸۲ مورد گشت مشترک توسط بازرسان سازمان صمت و دستگاه های ناظر استان از واحدهای صنفی انجام گرفت.

از اول آذرماه محدودیت‌های کرونایی در شهرستان های اهواز، باوی و مسجد سلیمان که در شرایط قرمز کرونایی هستند همچون سراسر کشور به مدت ۲ هفته اعمال شده است.

در این طرح واحدهای صنفی غیرضروری به غیر واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و نانواییها به مدت ۲ هفته اجازه فعالیت ندارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار