تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۱۰۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بی‌تدبیری و سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است
فارس من|بی‌تدبیری و  سوءمدیریت ریشه مشکلات خرمشهر است
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت‌: در آینده نزدیک به امید خدای متعال اتفاقات خوبی برای خرمشهر از حیث اقتصادی، خدماتی، عمرانی و بهداشتی رقم خواهد خورد و ما نسبت به آینده امیدوار هستیم.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در این رابطه امروز اظهار کرد: خرمشهر در دل خود زخم کهنه و عمیقی را دارد که تاکنون اثر آن باقی مانده است. 

وی ادامه داد: روزی این شهر بهترین جاذبه فرهنگی، گردشگری و اقتصادی بود اما با تحمیل جنگ توسط دشمن بعثی، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های این شهر پر استعداد، از بین رفت و این همان زخم عمیق بود. 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت‌: بی‌تدبیری برخی مدیران، سوءمدیریت آنها و بی‌تفاوت بودن نسبت به مسائل مهم شهر این زخم را عمیق و عمیق‌تر کرد و این دو عامل دست به دست هم داد و نتیجه آن وضعیت فعلی خرمشهر شد. 

احمدنژاد با بیان اینکه سیمای شهر نیاز به ترمیم فراوان دارد، عنوان کرد: من پس از انتخاب به عنوان وکیل و نماینده مردم در مجلس، متعهد شدم که با حمایت مردم برای آبادانی و خرمی این شهر قدم بردارم. 

وی ادامه داد: در آینده نزدیک به امید خدای متعال اتفاقات خوبی برای خرمشهر از حیث اقتصادی، خدماتی، عمرانی و بهداشتی رقم خواهد خورد و ما نسبت به آینده امیدوار هستیم. 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت‌: توافقات خوبی با مسؤولان کلان کشور در رابطه با بحث لایروبی اروند، ورود کالاهای ملوانی به شهر، بازگشت تاسیسات دریایی، تجهیز بیمارستان، اقدام برای توسعه و مرمت بلوار ساحلی و... انجام گرفت است که در آینده نزدیک خیرات و برکات آن را مشاهده خواهیم کرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار