تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۱۰۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ تالار عروسی و ۶ آرایشگاه در خرمشهر پلمب شد
سرپرست اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان خرمشهرگفت: ۲ تالار عروسی و ۶ واحد آرایشگاهی بانوان در خرمشهر به علت رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی پلمب شدند.

نعیم مقدم اظهار داشت: در پی تشدید نظارت‌های میدانی ،گروهی متشکل از اداره صنعت،معدن و تجارت، بهداشت محیط، پلیس اماکن ، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه‌های متبوع پس از دریافت گزارش مردمی نسبت به پلمب تالارهای عروسی و آرایشگاههای متخلف در سطح شهرستان خرمشهر اقدام کرد.

وی افزود: بنا به تاکید معاون استاندار و فرماندار خرمشهر مبنی بر تشدید نظارت‌ میدانی گروه‌های بازرسی و نظارت همزمان با  اعلام محدودیت‌های کرونایی، ۲ گشت مشترک گروه بازرسی در سطح این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

مقدم مدت زمان فعالیت گشت مشترک در خرمشهر را ۲ هفته بیان کرد و گفت: طبق دستورالعمل ستاد کرونا گشت مشترک گروه‌های بازرسی و نظارت بر فعالیت تمام واحدهای صنفی نظارت داشته و با متخلفان برخورد می کند.

شهرستان خرمشهر حدود ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

در استان خوزستان کلانشهراهواز و شهرستان کارون در وضعیت قرمز و بقیه شهرهای استان در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند.
رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در خوزستان با اعلام اجرای طرح محدودیت های ۲ هفته ای در این استان از روز شنبه هفته جاری گفت: در مدت ۲ روز اجرای این طرح تعدادی از کسب و کارهایی که مقررات کرونایی را رعایت نکردند در شهرهای مختلف خوزستان پلمب شدند.
وی در عین حال در مجموع همراهی مردم در نخستین روز از محدودیت‌های ۲ هفته‌ای کرونایی را امیدوارکننده توصیف کرد و افزود:تداوم این همراهی و همکاری می تواند استان خوزستان را به وضعیت عادی انتشار کرونا بازگرداند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار