تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۱۰۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در بهبهان
پس از اعلام تعطیلی دوهفته‌ای توسط ستاد ملی کرونا در کشور به جهت کنترل ویروس کرونا امروز پس از جلسه شورای تامین شهرستان بهبهان محدودیت‌های جدید این شهرستان توسط دادستان اعلام شد.
روح‌الله زندی دادستان شهرستان بهبهان در حاشیه جلسه شورای تامین شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط فعلی مبارزه با ویروس کرونا نیز آزمونی دیگر برای همدلی و اتحاد ملت جهت شکست بیماری کروناست که همانند میدان مین و تونل وحشت هم میهنان عزیزمان را هدف قرار گرفته است.

زندی افزود: در شرایط فعلی نیز می‌طلبد که شهروندان عزیز بسیجی وار عمل کرده و ضمن همراهی با مسوولین جهت کاهش تلفات ناشی از بیماری و حفظ سلامت خود و دیگر مردم همیاری کنند.

دادستان بهبهان در ادامه با اشاره به جلسه شورای تامین شهرستان گفت: در این جلسه در خصوص مهار هرچه بهتر بیماری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر و تصمیمات زیر اتخاذ شد:

۱- فعالیت بازار بهبهان تا ساعت ۱۸ بوده و پس از این ساعت بازار تعطیل خواهد شد و کلیه مسیرهای منتهی به بازار نیز با نیوجرسی مسدود شده و عزیزانی که خودروی آن‌ها در این مسیرها قرار دارد، هرچه سریع‌تر نسبت به خارج کردن خودروی خود از محدوده طرح اقدام کنند.

۲- واحدهای صنفی عرضه قلیان و باغ‌ها تعطیل هستند.

۳- واحدهای صنفی رستوران ففط بصورت بیرون بر فعالیت داشته و سرو غذا ممنوع است.

۴- برگزاری هرگونه مراسم در باغ‌های سطح شهر ممنوع است.

۵- برگزاری مراسم شادی و عزا بیش از ۶ نفر ممنوع بوده و در صورت عدم تمکین، بانیان مراسم جلب و بازداشت خواهند شد.

۶. برگزاری مسابقات ورزشی در کلیه ورزشگاه‌ها و چمن‌های سطح شهر ممنوع است.

زندی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان، بویژه افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند گفت: این روزها همه ما شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنیم و ما شرایط اقتصادی و معیشتی کسبه و اصناف را کاملا درک میکنیم ولی سلامت شهروندان اولویت اصلی ماست و ناچاریم جهت حفظ سلامت مردم این محدودیت را وضع کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان افزود: طی دستور ابلاغی به ضابطین، کلیه افرادی که محدودیت‌های اعلام شده را رعایت نکنند جلب و واحد صنفی آنها پلمب خواهد شد.

دادستان بهبهان در پایان از شهروندان خواست پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده را رعایت کرده تا هرچه سریعتر از وضعیت فعلی خارج شده و شرایط به حالت عادی برگردد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار