تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۰۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع تجهیزات بین هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در خوزستان
 مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از آغاز توزیع ۵۰۷ قلم تجهیزات با اعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیارد ریال در بین هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش استان خوزستان خبر داد.

  کوروش مودت بعد از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آئین توزیع تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان خوزستان، اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی مراکز تخصصی مهارت آموزی در سطح استان ضروری است.

وی افزود: در ۴۰ منطقه آموزش و پرورش استان خوزستان بالغ‌بر ۱۶۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش فعال هستند که تجهیزات مورد نظر در بین همه این مراکز توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه این تجهیزات شامل ۵۲ نوع وسیله تخصصی و آموزشی در زمینه صنعت هستند، ادامه داد: خرید و توزیع این تجهیزات بر اساس نیاز رشته‌های متقاضی و همچنین تغییرات کتب درسی صورت گرفته است و توزیع آنها با اولویت‌دهی به مناطق کم برخوردار صورت خواهد گرفت.

مودت به اقدامات صورت گرفته در خصوص توسعه کمی و کیفی مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی هنرستان تخصصی کشاورزی وابسته به جهاد کشاورزی در شهرستان دزفول، افتتاح هنرستان خیرساز شهدای وزارت امور خارجه در سوسنگرد و تأسیس ۱۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کاردانش مستقل و ضمیمه در شهرستان‌های دیگر استان از جمله اقدامات توسعه محور در این حوزه بوده است.

مودت در پایان یادآور شد: اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای خرید و توزیع تجهیزات در بین هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان اقدامی اثربخش در راستای ترویج رویکرد مهارت آموزی در بین دانش آموزان استان است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار