تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۰۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی کمیته رفع موانع تولید توسط دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان
 فرمانده سپاه امام علی(ع) اهواز گفت: در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است انتظار این است که مسئولان پای درد دل های تولیدکنندگان بنشینند و از آنان حمایت‌های واقعی و اساسی انجام دهند.

 نشست کمیته رفع موانع تولید امروز توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید امیر میرعلایی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام اهواز برگزار شد برخی تولید کنندگان آسیب دیده استان خوزستان  با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می کنند به بیان مشکلات خود پرداختند.

در سالهای اخیر برخی سوء مدیریت‌ها و عدم هماهنگی‌ها سبب شده بسیاری از شرکت‌های تولیدی در استان خوزستان به ویژه شهرستان اهواز دچار مشکلاتی شوند که با کاهش تولید یا بعضاً تعطیلی این شرکت‌ها همراه بوده است.

حجت الاسلام میرعلایی در این نشست که در سپاه ناحیه امام علی اهواز برگزار شد اظهار داشت: در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است انتظار این است که مسئولان پای درد دل های تولیدکنندگان بنشینند و از آنان حمایت‌های واقعی و اساسی انجام دهند.

وی افزود حضرت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از روز اول آغاز به فعالیت در این جایگاه حمایت از کارگران و مجموعه‌های تولیدی را اولویت خود قرار داده‌اند و از طرف ایشان به شما قول می دهیم که این موضوعات تا نهایت آن پیگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه امام علی(ع) اهواز گفت: در موضوع هفت تپه که یکی از بزرگترین مجموعه‌های کارگری را با حدود 6هزار کارگر رسمی و فصلی دارد نماینده ولی فقیه با قدرت ایستادند تا مشکلات رو به رفع رفتند و موضوع در حد رایزنی با رئیس قوه قضائیه و مقننه و مسئولان ارشد دولتی نیز پیش رفت.

وی افزود: امروز نیز ما آماده‌ایم تمامی مطالبات بر حق کارگاه‌های شما که از شرایط اقتصادی و بی توجهی مسئولان آسیب دیده‌اند دنبال کنیم و نشستهای بعدی با حضور مسئولان استان در استانداری و شرکتهای تخصصی پیگیری می‌شود.

همچنین حمید رضا توکلی فرمانده بسیج کارگری شرق اهواز اظهار داشت در دیداری که از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز داشتیم متوجه مشکلات تولیدکنندگان شدیم و این نشست با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه جهت حل مشکل شرکت ها انجام شده است.
به گزارش تسنیم بر اساس این نشست و دستور نماینده ولی فقیه مقرر شده است شرکت های تولیدی به صورت موردی مشکلاتشان پیگیری دستگاه‌هایی که که در این زمینه کوتاهی داشته اند ملزم شوند تا مشکل حل شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار