تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۰۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تداوم مشارکت مردم خوزستان برای مهار موج جدید کرونا ضروری است
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اِعمال محدودیت در شهرهای استان خوزستان گفت: تداوم حساسیت اجتماعی و مشارکت فعالانه تمامی ارکان جامعه برای مهار موج جدید کرونا ضروری است.

فرهاد ابول‌نژادیان  اظهار داشت: مهار یک بیماری همه‌گیر مستلزم مشارکت تمامی اعضای جامعه است. ما در آستانه ورود به فصل سرد سال هستیم، موضوعی که می‌تواند به شیوع و سرایت ویروس سرعت بیشتری بدهد. لازم است پیش از آن، اقدامی مؤثر برای مهار موج بیماری انجام شود.

وی با اشاره به اعمال محدودیت در شهرهای قرمز استان افزود: اعمال محدودیت‌هایی برای مهار پیک اخیر بیماری گرفته شده، خودمان را مقید به رعایت ضوابط آن قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: محدودیت‌ها برای حفاظت از سلامت خودمان، پدران و مادران و فرزندانمان است. این دستورالعمل‌ها برای این است که قلب و نفس معلمان و کاسبان و کارگران و تمامی عزیزان زحمتکش ما زنده بماند تا سرپناه امید برای فرزندانشان باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: در این روزها پزشکان و پرستاران ما از لذت در آغوش کشیدن فرزندانشان محروم هستند. بازرسان بهداشتی ما حین انجام وظیفه توسط اندکی از افراد کتک می‌خورند و رنج می‌بینند تا جلوی انتشار ویروس به جان هموطنان خود را بگیرند.

وی افزود: اکثریت مردم خود را از مهمانی و دیدن اقوام و تأیید دوستان‌شان محروم کردند و غالب اصناف مسئولیت پذیرمان ضرورت‌های این ایام را درک کردند تا در تکمیل پازل سلامتی و مهار کرونا مشارکتی داشته باشند.

ابول نژادیان گفت: امیدواریم با تداوم حساسیت اجتماعی و مشارکت فعالانه تمامی ارکان جامعه، بتوانیم در مهار موج بیماری موفقیت‌هایی کسب کنیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار