تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۱۰۱۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارتباط ۱۸ روستای شهرستان باوی برقرار شد
  فرماندار شهرستان باوی گفت: مسیر ارتباطی ۱۸ روستای این شهرستان که از شنبه شب، به دلیل بارش شدید و آبگرفتگی مسدود شده بود، با ترمیم جاده دوباره برقرار شد.
منوچهر ورناصری   بیان کرد: آبگرفتگی روستاهای مسیر "نگازه ها" از شنبه شب به دلیل بارش شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی اتفاق افتاد.
وی افزود: این مسیر شامل ۱۸ روستاست و حدود چهار کیلومتر طول دارد که جاده در ۲ تا سه نقطه دچار آبگرفتگی شده بود.
وی ادامه داد: عملیات ترمیم و رفع آبگرفتگی این مسیر از شب گذشته تا امروز توسط ماموران راهداری انجام شد.
به گفته وی، این آبگرفتگی ناشی از طغیان رودخانه‌های فصلی بوده و از بابت طغیان رودخانه‌های دز و کارون مشکلی در این شهرستان نداشتیم.
فرماندار باوی همچنین با اشاره به خسارت به ترانس‌های برق برخی روستاهای این شهرستان به دلیل وزش شدید باد و رعد و برق، گفت: این مساله باعث قطع برق در برخی روستاها شد که ماموران برق درحال کار و اصلاح شبکه هستند.
بر اساس این گزارش، جولانژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان روز یکشنبه گفت: بارندگی اخیر موجب بسته شدن موقت جاده‌های لالی - مسجدسلیمان و برعکس، مسجدسلیمان - اهواز ، ایذه - دهدز ، دهدز - لردگان، اندیکا - شهرکرد، شوشتر هفتگل - نفت سفید و هفتگل-رغیوه شده بود.
اثر جهانی بند میزان در شهرستان شوشتر نیز با افزایش دبی رودخانه کارون و شور عقیلی زیر آب رفت.
همچنین سیلاب جایگاه سوخت ورودی ایذه را زیر آب برد. لامی زاده فرماندار ایذه نسبت به احتمال آبگرفتگی در بخشی از شهر ایذه هشدار داده است.
به گفته خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، امدادگران این جمعیت به ۹۵ نفر گرفتار در آبگرفتگی منطقه نفتک مسجدسلیمان در پی بارش باران شنبه شب ، امدادرسانی کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار