تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۲۱۰۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۷ سارق مسلح و زورگیر در دزفول دستگیر شدند
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: ۲۷ سارق مسلح، زورگیر و متجاوز به عنف در دزفول دستگیر شدند.

  منصور محمدی خباز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران دزفول افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با برهم زنندگان امنیت و هنجارشکنان، ۲۷ سارق مسلح، زورگیر و متجاوز به عنف طی عملیات‌های ضربتی و هماهنگ توسط پلیس آگاهی شناسایی و طی هفته با نظارت دادسرا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد شامل یک باند سه نفره سرقت مسلحانه و متجاوز به عنف، یک باند چهار نفره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و یک باند ۱۰ نفره سرقت مسلحانه خودرو بودند که منهدم شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول بیان کرد: ۶ خودرو، ۱۷ موتورسیکلت و هفت تیغه قمه در بازرسی از مخفیگاه این سارقان کشف و ضبط شد.

وی همچنین از دستگیری  ۱۰ سارق کیف‌قاپ و سارق به عنف خبر داد و گفت: این سارقان در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی اعتراف کردند که مقادیری اموال مسروقه شامل کیف زنانه، جواهرات و گوشی موبایل از مخفیگاه آنها کشف شد.

محمدی خباز با بیان اینکه این طرح‌ها برای بالا بردن ضریب امنیت شهروندان در شهرستان دزفول ادامه دارند، افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دزفول در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه مماشاتی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: این افراد بدانند که برای ادامه هنجارشکنی‌های خود هیچ حاشیه امنی ندارند و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود می‌رسند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار