تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۱۰۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امدادرسانی به ۹۵ فرد گرفتار آبگرفتگی در مسجدسلیمان
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران این جمعیت به ۹۵ نفر گرفتار در آبگرفتگی منطقه نفتک مسجدسلیمان در پی بارش باران دیشب ، امدادرسانی کردند.

دکتر علی خدادادی  بیان کرد: در پی بارش شدید باران در شب گذشته در اغلب مناطق خوزستان و مسجدسلیمان، منطقه نفتک این شهر دچار آبگرفتگی شد.

وی گفت: تعدادی از مردم این منطقه در آبگرفتگی گرفتار شدند که توسط امدادگران هلال احمر به منطقه امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: همچنین کارشناسان و امدادگران این جمعیت در حال کمک رسانی و ارزیابی میزان خسارت وارد شده به شهرستان هفتکل بعد از بارش باران شب گذشته هستند.

وی با اشاره به حادثه ای که درمنطقه تاراز اندیکا رخ داده است ادامه داد: یک خودرو نیسان در این منطقه واژگون شده است که یکی از سرنشینان مفقود شده و اثری از وی نیست و سرنشین دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

دکتر خدادادی ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر در پی شدت گرفتن بارش باران در اغلب مناطق استان در حال آماده باش هستند و در صورت بروز هرگونه خطر و یا مشکل آماده امدادرسانی به مردم هستند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان بیشترین میزان بارندگی ۴۸ ساعت گذشته در استان خوزستان در تاراز شهرستان اندیکا به میزان ۱۷۰ میلی‌متر ثبت شده است.

همچنین در این مدت میزان بارش در ایذه ۷۵.۶، گتوند ۶۸.۳، مسجدسلیمان ۶۶.۷، حسینیه ۵۸.۹، شوشتر ۵۶.۶، شوش ۳۷.۴، دزفول ۳۶.۶، دهدز ۲۴.۹، بهبهان ۱۳.۲، بستان ۱۰.۹، هندیجان ۹.۱، امیدیه ۴.۷، رامهرمز ۳.۸، آغاجاری ۲.۵، اهواز ۲.۱ و آبادان ۱.۷ میلیمتر گزارش شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار