تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۱۰۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی ۲ جاده را در خوزستان بست
 رییس پلیس راه خوزستان گفت: ۲ مسیر هفتکل به نفت سفید مسجدسلیمان و هفتکل به شهرستان باوی به دلیل بارش باران شب گذشته و آبگرفتگی مسدود هستند.

سرهنگ رضا دولتشاهی بیان کرد: از دیروز بارش شدید باران در محورهای خوزستان باعث بسته شدن ۲ مسیر روستاهای رویره هفتکل و نفت سفید مسجدسلیمان در خوزستان شده است و تاکنون این ۲ مسیر مسدود هستند.

وی گفت: شدت بارش باران دیروز در غرب استان بوده و در حال حاضرسامانه بارندگی به سمت شرق در حال حرکت است به همین دلیل از مسافران و رانندگان تقاضا دارم که نهایت دقت را در هنگام رانندگی در مسیرهای این مناطق داشته باشند.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در حال حاضر شدت بارش باران در ایذه و دهدز است و برای پیشگیری از بروز حادثه در هنگام تردد در جاده های این مناطق نکات ایمنی را رعایت نمود.

وی با بیان اینکه حادثه رانندگی از دیروز تاکنون با توجه به لغزندگی جاده ها رخ نداده است گفت: با توجه به محدودیت های اعلام شده در خصوص کرونا و با توجه به بارش باران از مردم تقاضا داریم که از ترددهای غیرضروری در جاده ها خودداری کنند و در صورت رانندگی در این شرایط نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار